DSG vanaf 17 december niet meer te bestellen op Fabia en Roomster

Jazzy

Lid
Ik overweeg een Fabia te kopen maar die moet dan wel met DSG zijn. Als die straks niet leverbaar is dan wordt het maar een ander merk, maar een DSG moet het zijn. Ben benieuwd wanneer hij weer beschikbaar komt.
 
E

Ex-lid 2926

Zag in een Duits autoblad een impressie van een nieuwe Fabia Combi. Zou eind 2013 op de markt komen. Ook computerschetsen van een nieuwe Octavia. En ze krijgen allemaal de stijlkenmerken van de nieuwe Rapid. Het wordt allemaal wat strakker en hoekiger.
 
E

Ex-lid 2926

Euro 21.500 voor een Fabia die niet geheel splinternieuw is (555 km)? Al is het dan een luxe uitvoering met DSG. Dit vind ik stevig aan de prijs. Als je geen trekhaak nodig bent zou ik met zo'n budget ook eens kijken bij Toyota voor een nieuwe Yaris Hybrid of bij Honda voor een Jazz Hybrid. Met automaat, super zuinig en ook nog eens belastingvrij.
Met een fikse korting op de Haagse Fabia's zou het verhaal weer anders kunnen zijn.
 

Jazzy

Lid
Ik ga er vanuit dat het nieuwe voorraadauto's zijn omdat je die 555 km wel vaker ziet staan. Zelf hoef ik geen Elegance maar wel een combi, dan vind ik die 21k nog niet eens zo heel gek. Ben de afgelopen tijd een beetje aan het rondkijken maar heb nog niet echt een vergelijkbaar alternatief gezien, zou hem namelijk ook als 5-persoons gezinsauto willen gaan gebruiken. Dan is zo'n Yaris echt iets te krap.

Wennen zal het toch worden, van een S2 naar een F2. :)
 

Jazzy

Lid
Klopt, dat zei mijn dealer ook. Zelf verwachte hij dat de DSG ook weer snel voor de Fabia beschikbaar komen zal maar ik weet niet wat zijn woorden waard zijn.
 
Bovenaan Onderaan