Na wederom wat stilte rondom m'n DSG probleem is er eindelijk nieuws. En het is geweldig nieuws !
Vandaag eindelijk tijd gehad om naar de verkopende dealer te gaan, doe ik niet eventjes want is enkele reis van 200km.
Deze wilde de auto zelf onderzoeken en dacht op voorhand dat een oliewissel van de bak afdoende zou werken.
Om 10u was ik in Enschede. Op mijn vraag of een monteur met mij wilde rijden zodat ik kon laten voelen wat ik bedoelde werd afwijzend gereageerd. De auto zou weggebracht worden naar n VW dealer. Nu had ik geen goede hoop. Want ik dacht,ze gaan de Superb aan de testkast hangen en dan komt er niets uit. Dat begrijp ik ook wel.
Maar goed, we kregen een Lexus IS300h mee als leenauto. En nee, dat is niet mijn piece of cake

Daar waar een Skoda dan misschien wat basic,eenvoudig uitgevoerd is dit compleet tegenovergesteld. Maar het slaat totaal door, vind ik dan. Iets teveel cartoonachtig.
Na zo'n 4 uurtjes werden we opgebeld dat de auto terug was en dat we het resultaat konden bespreken.
De uitkomst was meer dan bevredigend ! Er was geconstateerd dat de koppeling versleten was en deze wordt vervangen !!

Hoe ze hier tot gekomen zijn, geen idee. Maar het kostte mij echt moeite om ter plekke niet in juichen uit te barsten.
Ze hadden wel het nodige mailverkeer van mij en TVS, welke ik had doorgestuurd, bijgesloten. In hoeverre dat alles heeft geholpen ?? Wie zal het zeggen.
Dus bij deze toch nog even dankwoordje aan Ronald en de boys van TVS voor alle hulp en info....