DRL doet het niet meer.

Beste mensen, na maanden lang geen problemen te hebben, doet er een daglichtlamp het niet meer. Hoe vervang ik die ?
 

Zwapp

Forumguru
Staat er niets in het boekje?
Bij mijn O2 prefl kan ik een afdekkapje weg klikken uit de bumper en kan ik via dat gat lampjes vervangen...
 

Spinal

Forumguru
Bij de O2 FL haal je heel de licht unit eruit en kun je makkelijk het lampje verwijderen.
Helemaal links en rechts van de middengril in de voorbumper zit er een deel wat je eruit kunt trekken. Als dat gelukt is kun je bij de vergrendeling van de licht unit, deze even naar buiten duwen (of naar binnen, maar dat spreekt voor zich)en je pakt zo de licht unit eruit.
Dit staat overigens ook in dat mooie boekje wat je erbij hebt gekregen.......
 

Okki

Donateur
volgens mij zit de DLR op de mistlamp positie...niet in de "normale" koplamp unit...
 

Spinal

Forumguru
yep, die kun je dus in zijn geheel eruit pakken. Alleen die twee kapjes in de middengril van de voorbumper zijn soms erg lastig eruit te krijgen.
 

Kempes

Forumguru
Stel je wil mistlampunit aan de bestuurderszijde eruit hebben... dan druk je aan de linkerkant links naast de unit een pinpas of kortingskaart van de Kruidvat of iets dergelijks..daarmee druk je de vergrendeling los en kun je hele unit naar je toe halen...

Zie net ook dat ertromp hierboven een link met een filmpje heeft gezet.....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan