Captain Hook
Forumguru
Net weer terug uit de garage.
Zonder verdere discussies aan te gaan, werd de auto op de brug gezet.
Remvloeistofontluchtingsapparaat (of hoe dat ook moge heten) aangesloten op het voorraadvat.
En vervolgens is men alle vier de ontluchtingsnippels bij de wielen afgegaan en daar telkens wat remvloeistof laten doorlopen in een opvangfles, zonder dat er nog luchtbellen tussenzaten. Alles netjes weer afgesloten en schoongeveegd.
Nu geen diep zakkend rempedaal meer en meteen volle vertraging als ik het rempedaal induw.
@gehaktbal Ook gelijk weer gekeken naar de voorste draagarmrubbers en die waren nog in prima conditie.
Die aan de achterzijde waren idd flink verteerd/vergaan. D'r zitten nu nieuwe in, compleet met glanzend nieuw bevestingsmateriaal (zoals die grote bout die er doorheen zit).
Over het algemeen viel me de conditie van de auto aan de onderzijde sowieso mee. Uiteraard zie je wat oppervlakkige roest. Maar de garage-eigenaar gaf ook al aan dat deze Skoda er nog netjes uitziet voor z'n leeftijd.
Zonder verdere discussies aan te gaan, werd de auto op de brug gezet.
Remvloeistofontluchtingsapparaat (of hoe dat ook moge heten) aangesloten op het voorraadvat.
En vervolgens is men alle vier de ontluchtingsnippels bij de wielen afgegaan en daar telkens wat remvloeistof laten doorlopen in een opvangfles, zonder dat er nog luchtbellen tussenzaten. Alles netjes weer afgesloten en schoongeveegd.
Nu geen diep zakkend rempedaal meer en meteen volle vertraging als ik het rempedaal induw.
@gehaktbal Ook gelijk weer gekeken naar de voorste draagarmrubbers en die waren nog in prima conditie.
Die aan de achterzijde waren idd flink verteerd/vergaan. D'r zitten nu nieuwe in, compleet met glanzend nieuw bevestingsmateriaal (zoals die grote bout die er doorheen zit).
Over het algemeen viel me de conditie van de auto aan de onderzijde sowieso mee. Uiteraard zie je wat oppervlakkige roest. Maar de garage-eigenaar gaf ook al aan dat deze Skoda er nog netjes uitziet voor z'n leeftijd.
Laatst bewerkt: