Highway
Forumguru
Toen ik mijn S2 kocht (2 jaar geleden) heb ik deze direct uit laten lijnen. De uitlijner melde mij dat de achterste draagarm rubbers van de voorwiel ophanging niet al te best waren. Bij het remmen is ook een licht gebonk onder de auto te horen.
Nu heeft de auto 175 000 km gereden. Rubbers zijn nooit vervangen.
Nu wil ik de auto weer laten uitlijnen (doe ik iedere 2 jaar) en heb met de uitlijner het even over de rubbers gehad. Zijn advies: vervangen voor de uitlijning.
De boel vervangen is best prijzig (vooral originele onderdelen) vandaar ook mijn vraag:
- fuseekogels ook direct vervangen?
- origineel Skoda onderdelen of van een ander (goed) merk?
- weet iemand welk merk Skoda als OEM monteerd?
- nog andere dingen om rekening mee te houden?
p.s. ik vertrouw de uitlijner. Is zeer goed bekend in de regio en tevens doet deze geen reparatie aan auto's (geen eigenbelang in reparatie dus)
Nu heeft de auto 175 000 km gereden. Rubbers zijn nooit vervangen.
Nu wil ik de auto weer laten uitlijnen (doe ik iedere 2 jaar) en heb met de uitlijner het even over de rubbers gehad. Zijn advies: vervangen voor de uitlijning.
De boel vervangen is best prijzig (vooral originele onderdelen) vandaar ook mijn vraag:
- fuseekogels ook direct vervangen?
- origineel Skoda onderdelen of van een ander (goed) merk?
- weet iemand welk merk Skoda als OEM monteerd?
- nog andere dingen om rekening mee te houden?
p.s. ik vertrouw de uitlijner. Is zeer goed bekend in de regio en tevens doet deze geen reparatie aan auto's (geen eigenbelang in reparatie dus)
Laatst bewerkt: