Eltjo
Forumguru
Ca. 15 dkm geleden is de SII uitgelijnd - alleen r. achter stond de uitlijning er ietsje naast. Voor en na uitlijnen bleef het stuur toch een klein beetje naar links staan. Dit is inmiddels erger geworden. Ook zei de garagehouder dat er een scheurtje zat in het achterste rubber van de onderste l. draagarm - onzin om te vervangen.
De auto heeft nu 313 dkm op de teller staan en is nooit iets aan de armen/ophanging gedaan. Wel zijn de schokbrekers+veren voor vervangen omdat ik de veren te slap vond.
@Japieo18, @achbrouwer, @FlavioX, @rejemasuperb, @mwhite, @Lauter, @DFO, @Super Bee, @pokemon, @Highway
Vraag: welke rubbers zijn volgens de ervaringsdeskundigen met de vele km's verstandig om (evt. preventief) te vervangen? Ik dacht aan de 2 draagrubbers in de onderste draagarmen voor. Aangezien ik dit tegen lage arbeidskosten kan laten doen zijn wilde ik alleen de rubbers laten vervangen (als ze een pers hebben) en laten uitlijnen natuurlijk.
Maar misschien zijn er meer wielophangingsrubbers die verstandig zijn om te vervangen. En achter misschien?
De auto heeft nu 313 dkm op de teller staan en is nooit iets aan de armen/ophanging gedaan. Wel zijn de schokbrekers+veren voor vervangen omdat ik de veren te slap vond.
@Japieo18, @achbrouwer, @FlavioX, @rejemasuperb, @mwhite, @Lauter, @DFO, @Super Bee, @pokemon, @Highway
Vraag: welke rubbers zijn volgens de ervaringsdeskundigen met de vele km's verstandig om (evt. preventief) te vervangen? Ik dacht aan de 2 draagrubbers in de onderste draagarmen voor. Aangezien ik dit tegen lage arbeidskosten kan laten doen zijn wilde ik alleen de rubbers laten vervangen (als ze een pers hebben) en laten uitlijnen natuurlijk.
Maar misschien zijn er meer wielophangingsrubbers die verstandig zijn om te vervangen. En achter misschien?
Laatst bewerkt: