Draadloos Smartlink+

doncalitri1984

Forumguru
Het kabeltje is ongeveer 10 cm lang. In de Kodiaq kan ik hem gelukkig in het telefoon vakje bij de USB wegwerken.

Ik heb helaas nog niet kunnen testen of de dongle direct / snel connecteerd deze week. Heb nu nog een android toestel en had verwachtte deze week een iPhone te ontvangen via mijn werk, maar de levering is uitgesteld tot waarschijnlijk begin volgend jaar.

Zaterdag bij het testen met een telefoon van een vriend alleen snel getest of het werkt.
 

EdK

Forumguru
Ach knip je een één meter kabel door en zet je er een kroonsteen tussen kun je ook aan de 10cm komen....
En je bent misschien goedkoper uit....:pardon:
 

doncalitri1984

Forumguru
Inmiddels een aantal dagen kunnen testen. Tot nu toe heeft het connecteren niet langer dan 10-20 sec geduurd.

Mijn inziens acceptabel en niet veel langer dan wanneer bedraad aangesloten.

Gebruik nu ook FM One waardoor mijn telefoon niet meer uit mijn zak hoeft.
 

BensScala

Nieuw lid
Heb er ook 1 gekocht. Werk goed. Connectie is redelijk snel. Besteld op AliExpress. Had wel een kabeltje nodig van USB naar USB C. Heb verschillende adapter geprobeerd, maar werken niet. Enkel via de kabel die erbij is en dan van USB naar USB~C
 

Bijlagen

  • B9445355-121E-42C2-A41C-6C4F4807EAC3.jpeg
    B9445355-121E-42C2-A41C-6C4F4807EAC3.jpeg
    233,3 KB · Weergaven: 40

jesse_s93

Donateur
Heb je toevallig al gebeld of Siri gebruikt? Ik heb ook een dergelijke adapter (usb-c versie), maar ergens gaat er iets niet goed met de microfoon. Connectie gaat inderdaad prima. Voor nu dus nog onbruikbaar. Al feedback over gestuurd en adapter wordt regelmatig geupdatet.
 

BensScala

Nieuw lid
Is wel vreemd ja, reageert niet op Siri, maar SMS word wel verstuurd??? Leest de berichten voor, en vraagt dan wat je wil, beantwoorden etc. Maar doet eigenlijk niets zo te zien. Maar bericht was wel verstuurd. Enne, met kabel verbonden en Siri, verstuur je wel grappige berichten LOL
 

jesse_s93

Donateur
@BensScala , het probleem met de microfoon is bij mij met de laatste update opgelost. Stappen die ik heb gezet:
- Verbind de dongle in huis met een willekeurige usb adapter via het stopcontact (stabiele voedigsbron).
- Laat de dongle opstarten en verbind je telefoon via wifi met de dongle
- Ga op je telefoon in de browser naar: 192.168.50.2
- Krijg je daar een update log te zien met een van de punten "fixed mic issue on some cars", dan kun je deze versie installeren en ben je klaar.
- Krijg je dat niet te zien, ga dan naar instellingen op dezelfde site en downgrade eerst de software.
- Vervolgens herhaal je stap 3 en verder en installeer je de nieuwste update.

Bij mij heb ik zo de microfoon werkend gekregen. Succes.
 
Bovenaan Onderaan