Doppel-Auspuffblende RS-Look

deusjevo

Forumguru
Vandaag dit sierstuk van Milotec besteld voor mijn O1:

199_01_240.jpg

Foto's voor/na volgen hopelijk volgende week.
Ik weet dat de meningen zeer verdeeld zijn over dit soort accessoires maar ik vind de achterkant van mijn O1 nu zo kaal.......

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octaviarijder</font><hr />

Ik heb een dubbele Laser uitlaat onder mijn O1 en het ziet er stukken beter uit dan een enkele pijp.

[/ QUOTE ]
Onder mijn O1 1.6 MPI zitten ook standaard dubbele pijpjes aan de uitlaatpot of bedoel jij een uitlaat links en een uitlaat rechts van de auto?
Een "mooi" Halfords sierstuk is op mijn uitlaat lastig te bevestigen.
Om dit Milotec stuk te bevestigen moet ik het laatste stuk van de uitlaatpijpjes afzagen.
De originele Skoda uitlaatsierstukken daarentegen kun je bevestigen zonder zagen.
De 2 eindpijpjes steek je dan door een voorbereid gat in het uitlaatsierstuk, niet zo echt om te zien dus.

Octaviarijder

Actief lid
Nee, ik heb echt 2 behoorlijke pijpen aan 1 kant zitten. Is een complete sportuitlaat en geeft daarom ook nog een lekkere brom. Ik heb dus geen sierstukken.

DSC06981edit.jpg

deusjevo

Forumguru
Sjonnie is klaar.....

M'n vriendin vind het het een hoog Sjonnie gehalte hebben, ik vind het zelf op het randje
945.gif

728049_19_full.jpg

Jpoers

Lid
Re: Sjonnie is klaar.....

Ik vind het eindstuk er best netjes onderhangen hoor 2CV.
Persoonlijk vind ik een half geintegreerde uitlaat, zoals bij de RS mooier. Maar het is niet de moeite om je volledige achterkant te verbouwen voor een klein hapje eruit.

Neeh hoor is een nette (net geen sjonnie) oplossing, keurig werk

(p.s. foto is wel donker hoor, had je niet kunnen wachten op een droge dag
grin.gif
grin.gif
grin.gif
)

Bovenaan Onderaan