"Dopjes" rondom Radio O2...

Weet iemand waar de vier zwarte dopjes rondom het radio "frame" voor zijn?

(ik ga binnenkort bij deze te koop staande O2 kijken)
 

Bijlagen

  • radio.jpg
    radio.jpg
    69 KB · Weergaven: 79

MarZ_E

Senior Member
Deze zijn voor de anti diegstalbeveiliging navi-lock... Google maar
uqutadyj.jpg

5a5u2e2e.jpg

4ede2eju.jpg
 

CDO

Forumguru
Zo weet je gelijk waar een forum voor dient en wat het je oplevert!
Vraag gesteld, binnen 1 minuut het goede antwoord retour en zonder kosten.
 

CDK

Forumguru
Het zijn alleen geen dopjes, maar uitstekende metalen pennen, mooi is anders overigens, maar de systemen zijn nogal in trek bij het dievengilde....
 

EdK

Forumguru
En mocht je dus tot koop overgaan er dan wel voor zorgen dat je de deksel meegeleverd krijgt met de sleutels.
Want de dopjes zelf houden een dief niet tegen.....
 

mikehotel

Actief lid
@Corné de Kluijver: De "snel ff scoren" diefstallen hou je er mijns inziens mee buiten de deur, dus de kans op diefstal wordt wel een stuk kleiner. Ik heb ooit het genoegen gehad dat bij een vorige auto het af-fabriek navigatiesysteem ongevraagd ging "logeren" en dat was op een zonnige zomeravond op een parkeerterrein in de straat. Scootertje met 2 "bontkraagjes" hadden volgens de buurman net 15 tellen nodig om ruitje in te tikken de auto in te duiken, het zaakje uit te bouwen en weg te rijden.
 

CDK

Forumguru
de meningen zijn verdeeld, er zijn genoeg gevallen bekend van vrij extreme schade aan interieur, juist door diezelfde navilock ;)
 

MarZ_E

Senior Member
Mijn collega is er mee op gehouden en is, na drie gejatte RNS510's, drie nieuwe ruiten en drie nieuwe dashboards, overgestapt op een RDS310 en een losse Tomtom...

De laatste keer gewoon met (uiteraard) gebruikte Navi-Lock. De schade was enorm, maar de RNS510 was toch gewoon verdwenen...
 

SuperBeeb

Forumguru
Nee, mooi is dat, heb ik zo'n ding, moet ik het dus niet gebruiken wegens risico op NOG grotere schade...
zal er wel een sticker op plakken "Guys, RNS 510 is REALLY antiquated. Please try the red Octavia next door, it has a much newer system" :D:D
 

CDO

Forumguru
Nee, mooi is dat, heb ik zo'n ding, moet ik het dus niet gebruiken wegens risico op NOG grotere schade...
zal er wel een sticker op plakken "Guys, RNS 510 is REALLY antiquated. Please try the red Octavia next door, it has a much newer system" :D:D


Ik denk dat je het rustig kunt gebruiken, de gelegenheidsdief kiest een makkelijkere prooi.
Of het een fraaie oplossing is is een andere vraag.

Het doet waar het voor gemaakt is...... diefstal vertragend werken.
 
Bovenaan Onderaan