Door de jaren heen.....

TL@

Forumguru
Indrukwekkend lijstje, ik dacht dat ik veel wisselde van auto.
Dit is mijn lijstje, sinds 1998 trouwens:
-Golf II diesel uit 1984, gekocht met 200.000km (of 300, nog steeds niet duidelijk, teller ging maar tot 99.999) en 100.000km gestorven (heeft wel nog een nieuwe motor gekregen van de garage want zag hem nadien nog rondrijden)
-Kadet 1.6 benzine, geen idee van welk jaar, was nog de versie met carburator, hij moest ook nog benzine met lood hebben. Verkocht voor de volgende
-Golf IV TDI130, nieuw gekocht in 2003, geweldige kar, nog steeds in bezit (auto van de vrouw), heeft nu 180.000km
-Opel Astra 1.7 diesel, nieuw van de baas met reclame in 2004, 2.5 jaar en 110.000km mee gereden
-VW Passat 1.9TDI, 2007, aanloopwagen bij nieuwe werkgever, 6 maanden mee gereden
-Skoda Octavia II, 1.9TDI HB, 2007, leuke auto, plat na 10.000km (klapband in snelle bocht)
-Skoda Octavia II, 1.9TDI DSG Break, eind 2007, plat na 110.000km en 2.5jaar (olie in een bocht en niet echt aan het opletten, weinig schade, toch total loss)
-Een hele trits vervangwagens en aanloopwagens wegens verandering leasebeleid (407, Focus, V50, i30,...)
-Skoda Octavia II, 2.0TDI DSG HB, 2011, rij ik nog steeds mee, heerlijke wagen (nu al bijna 170.000km op iets meer dan 3 jaar)
-Binnenkort (hopelijk) Skoda Octavia III RS TDI Break
 
Leuke indrukwekkende lijst . Misschien anders even een oud topic uit de stof halen , zet je lijst even in : Laat je autohistorie zien! : :deuk:.
Blijft een leuk topic
 

Thokozanoah

Forumguru
Leuke indrukwekkende lijst . Misschien anders even een oud topic uit de stof halen , zet je lijst even in : Laat je autohistorie zien! : :deuk:.
Blijft een leuk topic
Ah, had ik niet in de gaten.... anders had ik daar alles vermeld.
Kan het lijstje daar wel ff kompleet maken, ook met de auto's waar ik geen foto van heb :pieker:
 
Bovenaan Onderaan