Dooie mus ??????

Painter

Nieuw lid
Aangezien de plaatselijke dealer in het het geheel geen folders meer had van de Yeti, heb ik via de site van Skoda afgelopen maandag een pakketje aangevraagd.
Afijn, afgelopen woensdag zat er een dikke enveloppe in de bus met het gevraagde.:super:
Ik ben zeer geïnteresseerd in de Yeti DSG, maar de keus erin vindt ik beperkt.
In ieder geval werd ik vanmiddag opgebeld door iemand van Skoda, die sprak namens Automotive / Skoda.
Of ik al een keus had gemaakt omtrent de Yeti, en of ik al contact met de dealer heb gehad.
Ik vertelde dat ik 2 offertes thuis had liggen van de plaatselijke dealer, en nu nog de keus moest maken tussen de TSI 1,2 DSG, of de TSI 1,4.
Ik vertelde dat ik al jaren met DSG gewend ben, maar het jammer vond dat de Yeti alleen in de 1,2 verkrijgbaar was met DSG ( benzine uitvoeringen).
Maar meneer, ik heb hier een interne memo voor mijn neus liggen met informatie, dat de 1,4 vanaf eind januari 2011 te koop is met DSG.
Ik bar blij natuurlijk, en vroeg me af waarom mijn dealer dat niet wist.
Hoe dan ook, mij werd aangeraden, om de dealer even contact te laten opnemen met de importeur van Skoda omtrent die interne memo.
Aangezien ik niet ver van de dealer woon, ik even heen, en vertelde het verhaal. Hij gelijk bellen met een hoge stropdas van Skoda, die daar alles schijnt te weten.
Jullie voelen het al, helemaal niets bekend.
Gelukkig heb ik de naam van de beller, en heb deze doorgespeeld aan de dealer, met het verzoek om het uit te zoeken.
Wordt vervolgd, aangezien niemand anders weet van mijn interesse, behalve degene die mijn de documentatie heeft verzorgd moet het toch iemand van Skoda zijn.
 

Multi1100

Actief lid
" aangezien niemand anders weet van mijn interesse,"

Behalve iedereen die hier meeleest natuurlijk :winkie:

Wat ik me ook afvraag, waarom zou die memo "geheim" zijn..vraag anders eens aan je contact of ie die verder wil verspreiden binnen het bedrijf...
 

EdK

Forumguru
De geruchten gaan al een tijdje de ronde dat de 1,4TSI met DSG bak uitkomt
Er is zelfs ergens een flyer van, en de link zwerft ergens ook hier op SF.
 

EdK

Forumguru
Ik voelde hem al aankomen.
Ik zal even kijken maar pin me niet op een dag
Want er is meer dan het skoda forum aan bezigheden voor mij !

Dus mocht er een ander hier wezen en je hebt de link op de plank ....
Post hem ff hier
 

Jan_Hein

Actief lid
Staat in het laatste "Skoda Nieuws".
Daar staat dat de 1.4 met een 6 versnellingsbak of een DSG bak komt....
 

Multi1100

Actief lid
De 1.4 heeft al een tijdje de 6 bak..dus dat kan geen nieuws zijn?
Maar goed, de missing link is dus skoda nieuws!
 

FredV

Banned
dit staat er wel:
Automatic gearbox


A technically advanced seven-speed gear box with the option of automatic or sequential manual gear selection will be offered with the 1.2 TSI/77 kW engine and front-wheel drive.
 

Multi1100

Actief lid
@ Rosinfield; Scherp! Je hebt gelijk..voor mij dus een dooie mus?
Nou ja, deze gaat nog wel een tijdje mee haha
 

FredV

Banned
En dit:
Be prepared for something wild. Behind the wheel of the Škoda Yeti, every journey is extraordinary. Even more with the all-new 1.4 TSI/90kW combining high performance with a surprinsingly low fuel consumption. The robust yet compact Yeti tackles all terrain with ease, thanks to the permanent 4-wheel drive and the off-road mode as well as the automatic
6-speed DSG (Direct Shift Gearbox).
 

Painter

Nieuw lid
Dat ziet er wel heel anders uit!


Inderdaad:

Škoda Yeti


Be prepared for something wild. Behind the wheel of the Škoda Yeti, every journey is extraordinary. Even more with the all-new 1.4 TSI/90kW combining high performance with a surprinsingly low fuel consumption. The robust yet compact Yeti tackles all terrain with ease, thanks to the permanent 4-wheel drive and the off-road mode as well as the automatic
6-speed DSG (Direct Shift Gearbox).
 

Painter

Nieuw lid
En dit:
Be prepared for something wild. Behind the wheel of the Škoda Yeti, every journey is extraordinary. Even more with the all-new 1.4 TSI/90kW combining high performance with a surprinsingly low fuel consumption. The robust yet compact Yeti tackles all terrain with ease, thanks to the permanent 4-wheel drive and the off-road mode as well as the automatic
6-speed DSG (Direct Shift Gearbox).


Je was me net effe voor, :)
 
Bovenaan Onderaan