Donderdag 18:00...

... ga ik mijn Octavia halen bij de dealer!
Nog 2 nachten slapen en dan eindelijk weer relaxt rondcruisen!

Darkside

Forumguru
Wat laat. Ik moest om 11:00u dat vond ik al laat. Mocht van mij om 08:00.

Veel plezier en vele fijne relaxte km's gewenst.

ik vroeg aan de dealer: doe maar zo laat mogelijk. toen zei ie dat het wel tot 20:00 kon. maar ik vond 18:00 juist prima :)
nog 2 uur...!

(ben trouwens helemaal klaar met m'n bmw-tje. gister is er nog een ruit ingeslagen, waarschijnlijk waren ze opzoek naar een laptop in de kofferbak. lag er natuurlijk niet in...)

MarcoO2

Forumguru
Da's minder natuurlijk..... maar... het goede nieuws is inderdaad... NOG MAAR TWEE UURTJES!!!

Jaja, hij doet het nog! Ik vergelijk hem heel veel met mijn golf die ik een jaar geleden had, en ik merk wel wat verschil met de motor.. hij bromt een beetje als ik in de 1/2 wegrij. verder is ie top natuurlijk!

heb alleen pas een fotootje van mijn stuur, niet zo interessant misschien, maar eentje van de buitenkant volgt vast snel!
188204207.jpg

Hmm ja dat klinkt nogal vrouwelijk he: "ik heb een blauwe gekozen".
in dit topic had ik al wat meer uitgeweid over de aanleiding en keuze van de auto:
http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=12975

SKODA OCTAVIA 1.2 77 kW / 105 pk TSI Elegance
- Kleur: STORM BLUE METALLIC
- Interieur: Ivory bekleding
- Brandstof: EURO LOODVRIJ
- Transmissie: 7 versn. DSG
- Storm blue metallic
- Bluetooth tel. voorbereiding
- Mf 3-spaaks stuur (radio+tel)
- Reservewiel volwaardig
- Ruitenwisser met ruitesproeier achter
- Typeaanduiding verwijderen
- Inleren cornerverlichting

Storm Blue met Ivory interieur is een combinatie waar ik al bijna 5 jaar, elke dag weer, met plezier naar kijk. Vanaf 4-1-2011 komt er een O2 FL Briljant Silver met Onyx bekleding.

Ron-e

Lid
@ Evenlienk, oh die had ik even gemist. Mooie wagen hoor. Hoe vind je de DSG? of heb je er al eens mee gereden?

EdK

Forumguru
mooie foto's en had je je nagels maar even gedaan voor je de foto maakte van het stuur ???:grin:

@ Evenlienk, oh die had ik even gemist. Mooie wagen hoor. Hoe vind je de DSG? of heb je er al eens mee gereden?

nu 1000km verder een update:

Ik had in mijn golf een 1.4 tsi DSG. Dus ik kende hem daar al van. nu dus 1.2 maar rijdt eigenlijk het zelfde dus. Alleen vond ik in het begin dat ie soms wat bromt in de 1ste/2de versnelling.
verder schakelt hij wel laat terug als je het gas intrapt. (daarom heb ik van die flippers genomen, zodat je daarin zelf iets eerder wat aan kan doen.)

ik heb wel bluetooth telefoonvoorbereiding maar geen navigatie genomen. maar ik vind het verder wel prima werken zo met de carkit op dat kleine schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter.

de regensensor is een beetje overgevoelig. heb hem al op de lichtste stand staan, maar nog begint het bij een paar drupjes als te wissen. ben vanochtend even langs de dealer gereden maar zij konden er niks aan doen. (de sensor zelf werkte goed, de gevoeligheid kunnen ze niet verder aanpassen).

ik ben verder blij met mijn wagen!

Bovenaan Onderaan