DommelBelgium's Superb combi iV

DommelBelgium

Forumguru
Graag stel ik me ook even voor. Sinds kort heb ik me aangemeld hier en lees ik al wat mee in de aanloop van de 'ontvangst' van mijn nieuwe slagschip:

Superb combi style iV, velvet red met héél wat opties erop ... (alle verkrijgbare packs, aangevuld met zwarte 19" velgen, panoramisch dak, led matrix koplampen, wegklapbare trekhaak, virtual pedal, crew protect assist & alle andere mogelijke rijhulpsystemen). Ik koos niet voor de geventileerde zetels en het canton-muzieksysteem, dat laatste omdat in de iV de woofer niet geplaatst wordt ...

Ik rijd momenteel nog (eventjes) met héél veel plezier met een VW Amarok highline, en voorheen met 2 Nissan Navarra's, VW Touareg, Audi A4, Volvo V40, VW Passat, Peugeot 308 ...

Persoonlijk : °1973, zaakvoerder van studiebureau (in de bouw) in de Belgische Kempen, getrouwd en twee (bijna volwassen) kinderen. Woon-werk ca 30 km (wat dus met die iV prima full-elektrisch zou te doen moeten zijn), al rijd ik momenteel heel dikwijls dezelfde afstand met de speedbike (ook elektrisch dus, hehe ...).

Foto's van mijn nieuwe slagschip volgen (hopelijk) spoedig ...
 

DommelBelgium

Forumguru

Dat komt inderdaad in de buurt ... "De generieke term studiebureau wordt in Vlaanderen ook gebruikt voor de specifieke functies die worden geleverd door ingenieursbureaus ..."

Net zoals in Nederland zijn onze Belgische (en meer specifiek 'Vlaamse' - jullie kennen de complexe situatie hier allicht) nieuwe en grondig gerenoveerde woningen en gebouwen onderworpen aan strenge regels . Ons kantoor begeleidt z'n klanten op vlak van energie (EPB), luchtdichtheid, ventilatie, veiligheid, riolering, ... en levert bij het einde van de werken (hopelijk) conforme attesten af ...
 

DommelBelgium

Forumguru
... en daarom te koop vanaf morgen : Dit bericht ooit gemist, had hier niet mogen staan

AMAROK Highline Comfort, 11/2013, kleur zwart, dubbele cabine, automaat 4x4 met sperdif., 152.000 km's, leder interieur met verwarmde zetels, multifunct-stuur, betere gps-muziek dan de standaard van VW, sensoren voor/achter met camera, quasi nieuwe terreinbanden 18" (+ set winterbanden en set zomerbanden, beide gebruikt), trekhaak, hardtop + kofferbescherming en afsluitbare achterklep (onder+boven), mistlichten met bochtenverlichting ...

... en bovendien leuk gepersonaliseerd met sidesteps in chrome, zwarte zonneklep met 5 ledlampjes en zijwindgeleiders aan de 4 ramen + 2 ledstralers op dak ...

... en goed onderhouden en steeds met liefde behandeld (!) ... op zoek naar nieuwe eigenaar / chauffeur die 'em met liefde een nieuwe warme thuis wil geven ...
 

JeSko

Forumguru
Het is eens wat anders, iemand die van een hoge auto naar een lage gaat, meestal is het andersom ;)

Gefeliciteerd met de Superb, zowat alles aangevinkt wat je aanvinken kan, dat word een dikke bak:thumbsup:

Welkom btw.

Tip: zet hem te koop in de bazaar van het forum, daar zien meer mensen hem.
 
Bovenaan Onderaan