Dodge Ram SRT-10

Joske

Forumguru
dikke review, eerlijk en toegankelijk.. hetgeen we gewoon van je zijn Chris :thumbsup:

juist 1 vraagje: typo :) of uitdrukking die ik niet ken?

"Deze betrokkenheid maakt het rijden juist zo geweldig leuk en belonend. Open doekjes ontvang je ook van alle omstanders die mogen genieten van je V10 concert. In de SRT-10 klinkt de V10 dankzij de gemonteerde sportuitlaat al heftig, maar voor omstanders lijkt het echt alsof de wereld vergaat."

sitechris

Donateur
Hij klopt. De term open doekjes komt van het theater. Dan ontvang je als zoveel applaus dat het doek telkens opnieuw opgehaald wordt. Dan mag je nog een keer een buiging maken voor het publiek.

Jewepe

Forumguru
@sitechris
Een "open doekje" is toch iets anders: "Een spontaan, bewonderend applaus tijdens een voorstelling, dus bij een open doek." Verder weer leuke review. Top!

Jasper-RS

Forumguru
Ik heb een aantal keer met een z'n Dodge Ram SRT 10 gereden. Wat een monster. En elke keer weer met een big smile

kansberg

Forumguru
Weer een erg leuke review van een imho verschrikkelijk overbodige auto, hoe ik ook m'n best doe om 'out of the box' te denken. Maar die horen er ook bij :D

peterrapid

Forumguru
Gewoon fenomenaal ik hou van de Dodge rams zelf nog een Dodge hemi gehad en het is een fantastisch zuipend Monster. De SRT is dan ook het summum van onbruikbaar vermogen en geluid. Maar het zijn dure wagens in onderhoud en verbruik zelfs op gas. Maar ik hou ervan en ooit komt er terug eentje.

Odin

Senior Member
De ideale oplossing voor een Priusfile*
Als je dan niet aan de kant gaat, dan ga ik er wel overheen.

*Priusfile
Klojo in een Prius die 101km/h gaat rijden op de linker baan om iemand in te halen die 100km/h rijd en dan ook links blijft hangen "want je mag hier maar 100 dus wat zeur je nou ik ga al te hard".

Bovenaan Onderaan