Diverse 'vreemde' problemen

SuperSjors

Donateur
Dat is ook wel wat er in het verhaal wordt uitgelegd.

Denk dat het trillen tijdens het remmen en het trillen boven de 100kmpu een losstaand iets kan zijn. Nog meer problemen dus.

Ben wel echt benieuwd wat je werkgever er mee doet.

PizzaPieter

Donateur
Keuze of er een andere auto komt voor je werkverkeer is aan de directie.
Keuze of jij er nog mee gaat rijden (zowel zakelijk als prive) is aan jou.
Aansprakelijkheid wordt een lastig verhaal vanwege uitzetten systemen én vanwege het feit dat jij er elke dag voor kiest om tóch die motor te starten en te gaan toeren.
Gaat misschien geen leuk gesprek worden met je werkgever, maar wel het enige juiste gesprek.

Laatst bewerkt:
Poe hee, wat een verhaal dit. Ik zou eerlijk gezegd de wagen direct voor de deur van je werkgever neerzetten en er geen meter meer mee rijden. Ik vind dit echt klinken als een auto die niet veilig is om mee te rijden. Je vergeeft het jezelf nooit als je een klapper maakt hierdoor en er serieuze gevolgen aan vast zitten.
En ook wel eens met wat hierboven gezegd werd: als jouw werkgever dit niet serieus neemt, is t wel tijd je serieus af te vragen of je niet ergens anders beter af bent. De arbeidsmarkt is in jouw voordeel.
Vraag me oprecht af, apk waardig dus veilig of niet?

Tees

Donateur
Bij de APK wordt de absolute basis van veiligheid gecontroleerd mits dit uit te voeren is zonder enige demontage en zonder proefrit. Een auto die door de APK komt is dus niet per definitie veilig. En de klachten van TS wordt niet op gecontroleerd bij de APK.

Bovenaan Onderaan