Op het scherm links en rechtsonder staat de status van de stoelverwarming in 4 standen: hoog, medium, laag en uit. Net als de stuurverwarming in 3 standen onder in de kleine cockpit. Ik heb de stoelverwarming en stuurverwarming altijd op laagste stand staan, maar het is mij al diverse keren opgevallen dat een van beide de volgende keer (na bv een nacht slapen) uit staat. Niet zo hinderlijk, dan zet ik het wel aan.
wat wel hinderlijk is, als het idd is dat als de stoelverwarming uit zou moeten staan deze toch op laagste stand aan staat. Het viel mij gisteren op, maar ga morgen weer een lang stuk rijden om 0700, dus dan kan ik het in een koude auto nog eens controleren.
het blijft toch allemaal software gecontroleerde randapparatuur.
net als in de octavia 4 een paar jaar geleden onderweg naar Spanje alles behalve kilometer teller en toerenteller op zwart gingen net boven bordeaux, n na 2 weken erboven op de terugweg weer aangingen. Bleek in download van radiostationlogo’s te zitten.
maar nogmaals ik had het idee dat de stoel warm werd, was benieuwd of anderen misschien ook zo iets ervaarden, en ga morgen nog een keer in een koude auto testen.