Div vragen over de O2

lock

Actief lid
Hoi Allen,

Op de site kwam ik wat zaken tegen die ik niet terug kon vinden in de boekjes business line

O.A.
Nieuw ontwikkeld: multifunctioneel stuurwiel

Met de knoppen op het met leder beklede multifunctionele vierspaaks stuurwiel kunt u de radio en de telefoon bedienen. In combinatie met het multifunctionele driespaaks sportstuur, kunt u met schakelpaddles zelfs handmatig schakelen met de DSG transmissie. Zo houdt u beide handen veilig en comfortabel aan het stuur.

Kunnen de paddles wel besteld worden voor deze uitvoeringen?

Op http://www.octaviarc.nl/

zie je bij Comfort en dan Leeslampjes dat er voor de achterste zit rij ook stoelverwarming in kan zitten.
Echter nergens terug te vinden bij optie. Klopt dit.

Kan iemand mij verder vertellen of je op de business line ook een schuifdak kan bestellen.

Alvast bedankt

lock

Actief lid
Dit lijstje ken ik wel ja. Daarom het is niet terug te vinden of die optie ooknog kunnen.
Zal wel niet denk ik.

blokj

Nieuw lid
Sinds kort is het mogelijk om op de BL een dakraam te plaatsen.
Kosten 990 Euro. Toevallig afgelopen week de 1.2 TSI BL elegance besteld.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Joost, dit schuifdak voor 990 Euro, wordt dit in de fabriek geplaatst of achteraf hier in Nederland ?
Zelf heb ik liever een fabrieksdak !

Falcon

Donateur
Aan die prijs te zien is dat de fabrieksaf optie die ook in de brouchure staat. Mag ik vragen van wie je die informatie hebt blokj?

blokj

Nieuw lid
Dit bericht komt van Kreijne Hoogland. De optie was net mogelijk toen ik met mijn offerte bezig was begin maart 2010.

Het wordt inderdaad al gemonteerd in de fabriek.

Wasmachineman

Forumguru
Rond mei elk jaar komt er steeds een nieuw modeljaar. Dus dit jaar mei spreken ze over modeljaar 2011 ! Dan veranderen er altijd zaken in de standaard uitrusting en de opties veranderen ook iets in mogelijkheden....wel bluetooth of geen bluetooth etc !

Bovenaan Onderaan