Discover media 'MirrorLink' ook voor Columbus?

Op de site van VW heeft de nieuwe Polo een discover media systeem met 16,5 cm scherm ingebouwd, gelijk aan dat van de Golf, en volgens mij dan ook gelijk aan dat van de Octavia III.
Dit systeem kent de MirrorLink functionaliteit waarmee een mobiele telefoon gekoppeld en bediend kan worden middels het navigatiesysteem. Het scherm wordt dan in zijn geheel overgenomen.
Zijn dit functies die middels een update ook beschikbaar gaan worden op de Columbus?

serum

Forumguru
Ben ik ook benieuwd naar. Ik denk een 2015 model feature. Vraag me af hoe het linkt. Moet iets met wifi of bluetooth zijn. Met wifi heb je weer meer bandbreedte, dus mogelijkheid voor video.

CDK

Forumguru
voor de Apple fans onder ons..., helaas kunnen wij hier niet van genieten, Apple doet hier namelijk niet aan mee :cry:

micky

Forumguru
de stickertjes zijn wit en de gemiddelde die ermee op zijn kofferbak rijdt, heeft er waarschijnlijk een lening af gesloten om er 1 te kunnen kopen (categorie blije eikel):deuk:

Hans_RS

Forumguru
ik heb ook een lening voor de octavia afgesloten. wat is daar nu mis mee. maandelijkse kosten voor m'n zaak, veel beter zo.

Darkside

Forumguru
Ik hou hier wel van. Mirrorlink is moet nu nog via USB werken. Maar men is bezig met een nieuwe standaard wat ook via BT of Wifi kan.
Als er dan een aantal leuke apps komen bv voor life file meldingen heb je ook geen TMC meer nodig.
De polo is de scirocco waren als eerste aangekondigd dit te krijgen.
En ik verwacht dat de rest snel volgt en hoop dat ook Skoda dit gaat leveren.

stradje

Actief lid
Ik hou hier wel van. Mirrorlink is moet nu nog via USB werken. Maar men is bezig met een nieuwe standaard wat ook via BT of Wifi kan.
Als er dan een aantal leuke apps komen bv voor life file meldingen heb je ook geen TMC meer nodig.
De polo is de scirocco waren als eerste aangekondigd dit te krijgen.
En ik verwacht dat de rest snel volgt en hoop dat ook Skoda dit gaat leveren.
Nog beter: een op mirrorlink aangepaste TomTom APP met lifetime Traffic, en Cardupdates met IQ-routes. Dan wordt het nog eens ECHT navigeren!

Bovenaan Onderaan