Diffuser milotec superb combi

paul_32

Nieuw lid
@JeSko. Je stelt voor eibachs te steken. De wagen deint mij teveel, ook in sport modus. Ik vermoed dat de rebound van de vering te zwak afgesteld staat maar weet niet hoe op te lossen. Ik had gehoopt dat iemand weet hoe de vering softwarematig aan te passen. Daarbij in het vag concern rijden er autos rond waar dat probleem niet is en kan me niet voorstellen dat de vering zoveel anders zal zijn......

Bart81

Forumguru
Ik ben niet zeker of de diffuser van rieger past op de wagen. Het is uiteraard de bedoeling dat dat dubbele uit behouden kan blijven e

JeSko

Forumguru
Softwarematig weet ik niet wat mogelijk is @paul_32 ,ik gok niet veel aangezien de auto al aanpasbaar is via de cockpit, het deinen zal dus vooral door de aard van de schokdempers en veren komen. Met Eibach veren verdwijnt het deinen compleet, enige nadeel aan Eibach met standaard dempers vind ik het gedrag op korte oneffenheden, zoals bv een vluchtheuvel, dan voel je altijd wel even een wat hardere tik, maar dat is nog best doenbaar vind ikzelf.

paul_32

Nieuw lid
Dcc is niks in eco en comfort mode. In standaard deint ie ook lekker door. In sport minder maar niet bijzonder stug. In custom kan je instellingen wijzigen maar dat zijn individuele instellingen en verbetert er niet aan. Al met al had ik van de dcc vering meer verwacht. De diffusor van rieger kan in verschillende uitvoeringen geleverd worden. Ook voor parkeersensoren, virtual pedal, uitsluitend voor de 200kw tsi en trekhaak. Ik weet niet of een link hier mag.... https://www.rieger-tuning.biz/article/00099363+26786062

Antera

Donateur
@JeSko. Je stelt voor eibachs te steken. De wagen deint mij teveel, ook in sport modus. Ik vermoed dat de rebound van de vering te zwak afgesteld staat maar weet niet hoe op te lossen. Ik had gehoopt dat iemand weet hoe de vering softwarematig aan te passen. Daarbij in het vag concern rijden er autos rond waar dat probleem niet is en kan me niet voorstellen dat de vering zoveel anders zal zijn......

De dempers zijn anders daardoor kan je dit probleem helaas niet zo simpel oplossen. Verlagen met een setje Eibach maakt het een veel betere auto. Dan ga je er echt op voorruit. :-)

Bovenaan Onderaan