Diefstallenplaag Antwerpen

EdK

Forumguru
@Noord26 je hoort mij zeker niet zeggen dat hij beter is en geef dat ook duidelijk aan. En ja komt uit Tilburg vandaan.
Gasten gaven me € 100,00 korting op de unit.
En leuk verhaal in de toko was dat VAG aan testen is geweest met de Zenecs in hun wagens en dat er probleem gevallen waren met vag units kwa radio ontvangst maar dat dit niet voorkwam met de Zenecs.
En zenec blijkt een aanbod gehad te hebben om de zenecs standaard in de VAG wagens te gaan inbouwen maar dan moest de prijs met enkele honderden euro's omhoog gaan en hier bedankte Zenec voor en zodoende is de deal niet doorgegaan.

Een in mijn ogen een minpuntje bij de zenec is dat de flitspaal software overdone is, op elke plek waar maar een flitspaal of mobile unit soms staat of heeft gestaan daar geeft hij een melding.
En ook als je je navi niet aan hebt staan.
Denk er dan ook sterk over na om de zenec palen te verwijderen en maar weer bij een andere aanbieder via spotnet eens flitspalen er op te zetten.
En kun je uiteraard zeggen beter teveel dan 1 keer te weinig, maar als je een goed nummer zit te luisteren en er komt zo'n uiteindelijk loze melding door over een paal, wel dan ben je dit gauw zat en zet je de stem in verborgen menu maar uit.
 

thekawa

Forumguru
Excuus voor mn beredenering. De zenec bied als aftermarket navi de grootste meerwaarde boven andere aftermarket navis omdat deze ook werkt met het osd en climaatcontrol. Verders ook de looks top. Ik heb zowel de 2010 als de 2011d gehad. De 2011d is een stuk beter dan de 2010, denk aan snelheid, resolutie, geluid, carkit. Voordeel boven de columbus was zeker de prijs en een stuk minder gewild. Ook de aansluitmogelijkheden zijn top met versterker aansluitingen, audio configuratie, usb ipod en sdcard. Navi vond ik ook beter werken. Maar erg gaat natuurlijk niets boven oem spullen in je auto! En idd de hd moet je missen met de zenec.
 
Bovenaan Onderaan