Die kleine schijt paaltjes

Desperado

Forumguru
20140526_161747_zps1xhzu29b.jpg

Blij dat het de bedrijfsauto is.
Gevolg; nieuwe bumper, alu strip, trekhaakstekker, achterdeur spuiten.
En ik krijg parkeersensoren cadeau van de baas :deuk:
 

Desperado

Forumguru
Psies. Baas niet blij, maar ook niet boos. Kan gebeuren en je doet het niet expres was de reactie. Kreeg vorige week nog een compliment dat ik zo zuinig was ip de bus.
 

CDK

Forumguru
Beetje jammer! Hopelijk wordt je hier niet op afgerekend aan het einde van je contract.... Maar je krijgt nu parkeersensoren, dus als het goed is gebeurd het je geen 2e keer. ;)
 

Joske

Forumguru
is altijd leuk om te horen :D

werkgevers durven dat wel al eens te vergeten.. als ik samenwerk met collega's, interims of contractoren (tot zelfs stagiars) zal ik steeds op het einde van een shift hard labeur de mensen bedanken met wie ik samengewerkt heb! Doet deugd als je eens een schouderklopje krijgt na een zware shift :jaja:
 

Desperado

Forumguru
Klopt helemaal. Zo af en toe een complimentje is net zoveel waard als loonsverhoging. Als is een compliment un de vorm van loonsverhoging helemaal goed :D
 

Blacky

Forumguru
Blij dat het de bedrijfsauto is.
Gevolg; nieuwe bumper, alu strip, trekhaakstekker, achterdeur spuiten.
En ik krijg parkeersensoren cadeau van de baas :deuk:

@Desperado, we kunnen elkaar de hand geven. Ik had een scooter die zo nodig rechts voorbij moest terwijl ik wou parkeren.
Rechter voordeur ingedeukt, schuifdeur ingedeukt.


image.jpg image.jpg
 

Blacky

Forumguru
Het is het soort dat overal maning aan heeft. Rijd links,rechts door rood en veel te hard, denken dat ze alleen op de wereld zijn.
 

ertromp

Forumguru
Dat is balen @Blacky !
Ik ben inderdaad benieuwd hoe de verzekering er mee omgaat.
Hoe oud is de bus nu? Een maand of vier?
 

Blacky

Forumguru
@ertromp bus is net 4 maanden. Verzekering zegt dat ik fout zat. Fietsers en brommers zijn vogelvrij. Je trekt meestal aan het kortste eind.

@Artbij weet ik ook, maar als ik in mijn spiegels keek en er niemand naast mij zat en ik langzaam de parkeerplek op draaide en er dan nog als een gek voorbij willen.....
 
Bovenaan Onderaan