Deze week bestellen

Nog een paar onderhandelingen met de dealer en de lease maatschappijen en dan mag als alles goed is deze week de handtekening eronder.

Een mocca brown ambition business (greenline) superb

Metallic Lak
Elektr. Stoelen
Achterklep Elektr.
Bluetooth
Zij airbags achter
Verw. Stoelen
Sunset
MDI
Rokerspakket
Lederen interieur achteraf
Afneembare trekhaak
DVD scherm in achterstoelen


Nog tips opmerkingen van collega skodaforum lezers??
Ik zit te twijfelen maar ik denk dat ik voor cognac kleurig leer ga met een donkerbruin stiksel.
Wie heeft er leer in zijn moccabruine skoda?

groetjes, een hopelijk heel snel heel blije skoda rijder (al is de progrnose 18-20 weken)
 

Stevens

Nieuw lid
Als ik jou was liet ik die electrische achterklep vallen en nam ik een andere optie. Dat gaat zo tergens traag dat je het op je heupen krijgt...tenzij je veel geduld hebt natuurlijk....
 

CDO

Forumguru
Ik heb een moccabruine S2C.

Tip: Panodak (ik wil niet meer zonder) en als je met aanhanger / caravan gaat rijden een setje hulpveren, volwaardig reservewiel heb ik er zelf ook nog bij genomen.
 
@CDO: ik heb panodak gehad in een peugeot 308 SW. 2x open gehad.
Hulpveren heb ik denk ik (nog) niet nodig. Aanhanger is sporadisch met wat kasten, groenafval etc. caravan of echte volle kar komt er niet achter.
Reservewiel is zonde van de ruimte.
 
Als ik jou was liet ik die electrische achterklep vallen en nam ik een andere optie. Dat gaat zo tergens traag dat je het op je heupen krijgt...tenzij je veel geduld hebt natuurlijk....

Hoe lang duurt het dan?
ik had de klep van de sedan van de week in mijn handen en ik wed dat mijn vrouw er met 2 handen aan kan gaan hangen en dat deze niet naar beneden gaat
 

bluskabouter

Forumguru
kreeg vanmorgen wel te horen dat per direct de kleur rosso brunello tot nader order niet meer te bestellen is.
dit geldt voor alle modellen.
reden: de grondstoffen uit japan zijn niet te krijgen i.v.m.de tsunami van een tijdje terug.
 

CDO

Forumguru
@paul_vogels Panodak is denk ik heel persoonlijk. Ik denk dat er bij mij bijna geen dag voorbij gaat dat hij niet open is (of op de kiep stand of helemaal).
Reservewiel is puur een gevoelskwestie volgens mij, ruimte heeft een S2C voor wat mij betreft al genoeg met of zonder het reservewiel. Ik heb alleen bij bijna al mijn lekke banden situaties meegemaakt dat een spuitbus niet veel zou helpen....
 
Sinds kort trotse eigenaar van een Skoda met een panoramadak. Prachtig. Ook al zet je die niet altijd open (wij hebben 'm vaak op de kierstand staan), je 'cockpit' wordt er een stuk lichter van. Ik ben heel erg blij dat ik er voor gekozen heb.
Dus als je de keuze hebt....
 
Panodak is niet mogelijk ism greenline overigens

Elektrisch bedienbaar panoramisch schuif/kanteldak 5 (Combi)
5 Niet mogelijk i.c.m. 1.6 TDI Greenline motor
 

Mr_McPhisto

Actief lid
Hoe lang duurt het dan?
ik had de klep van de sedan van de week in mijn handen en ik wed dat mijn vrouw er met 2 handen aan kan gaan hangen en dat deze niet naar beneden gaat

Ik heb ook elektrische achterklep besteld. Als het je te lang duurt kan je de klep ook nog dichttrekken met de hand. Dus wat dat betreft geen probleem. Tenminste dat heb ik gezien bij een in de showroom staande superb combi met zo'n klep. Heb vaak handen vol met materiaal als ik aan kom lopen en dan ist ideaal dat je kleppie opengaat met de sleutel. Maar goed succes met de keuze in ieder geval!
 

jalex_h

Forumguru
Hoe lang duurt het dan?
Zelf heb ik ook een electrische klep en zou hem niet meer willen missen.
Naar beneden zou misschien iets sneller kunnen(is nog net niet dicht als ik ga zitten), maar daar staat tegenover dat'ie al wagenwijd open staat als ik aan kom lopen :).
En inderdaad, dan heb ik nogal eens het één en ander in mijn handen.
 
Bovenaan Onderaan