Deze Skodarijder moet je maar niet volgen

Neptukker

Forumguru
Die knuppel zal wel gedacht hebben: één spookrijder?:confused:
Ik zie er wel dertig!!!

Gelukkig (zo lijkt het) zijn er geen gewonden of erger.

nomad

Senior Member
Weer zo'n caravantoerist. Volgens mij heb je dan toch echt wel een enorm bord voor je kop als je gewoon door blijft rijden. Als de persoon die bij de auto staat de bestuurder is, zegt mij dat weer genoeg....

Edwin

Lid
Weer zo'n caravantoerist. Volgens mij heb je dan toch echt wel een enorm bord voor je kop als je gewoon door blijft rijden. Als de persoon die bij de auto staat de bestuurder is, zegt mij dat weer genoeg....
En zou die ook nog met winterbanden hebben gereden........

cvegreen

Forumguru
Wel jammer natuurlijk van die mooie octavia .
Hoe je eigenlijk op het derde rijvak terecht komt tegen richting in , daar kan ik met mijn klein verstandje echt niet bij . Je zou denken dat hij zijn leven precies een beetje heel moe was , of stom dronken met zijn caravan achter zijn auto aan . Wie weet wat er allemaal in die man zijn kop omgegaan is.

van_der_P

Senior Member
Als de persoon die bij de auto staat de bestuurder is, zegt mij dat weer genoeg....

Net zoals er jongere zijn die op het gebied van autorijden de plank helemaal misslaan (zie wegmisbruikers) Zijn er ook oudere die dat doen.
Je moet je realiseren dat je ieder jaar een jaar ouder wordt, en er een tijd komt dat je wellicht ook zo bent.

nemo

Senior Member
Zou het niet kunnen dat hij door de aanrijding 180 graden is gedraaid? Nee denk dat toch niet, dan zou de caravan op zijn kant liggen..

Zoiets als dit
170509a4rs.jpg

Fabia

† In Memoriam
Net zoals er jongere zijn die op het gebied van autorijden de plank helemaal misslaan (zie wegmisbruikers) Zijn er ook oudere die dat doen.
Je moet je realiseren dat je ieder jaar een jaar ouder wordt, en er een tijd komt dat je wellicht ook zo bent.

Zo reed ik van de week achter een opaatje waarvan ik echt dacht dat het tijd werd om het rijbewijs maar te gaan inleveren. Hij durfde echt geen snelheid meer te maken en alles ging erg traag. En ook op de meest vreemde momenten remmen waar het helemaal niet nodig was. Dat begint echt levensgevaarlijk te worden.

Bovenaan Onderaan