barrymossel
Lid
Ik heb nu al enkele keren gehad dat mijn Octavia (facelift) ontgrendeld voor de deur stond. Meestal komt dit door mijzelf of door een niet functionerende KESSY. Echter zag ik dit weekend dat de deuren weer eens niet op slot waren en heb ik hem vanuit huis vergrendeld. Echter zag ik zojuist dat de deuren wéér ontgrendeld waren. De autosleutels zijn niet uit de (metalen) kast geweest, dus nu vind ik het wel enigszins bijzonder. De auto geeft overigens wéér aan dat de batterij van mijn sleutel vervangen moet worden. Daar heb ik eerder al eens een issue mee gehad: de auto heeft nog geen 18k op de teller en vorig jaar moest is de batterij al eens vervangen. Na het vervangen bleef de melding voor het vervangen omhoog komen. Uiteindelijk kunnen resetten (weet niet meer precies hoe). Dus wellicht heeft het daarmee te maken?
Is er een mogelijkheid om te zien wát precies de auto heeft ontgrendeld? App, sleutel, KESSY, etc.?
Is er een mogelijkheid om te zien wát precies de auto heeft ontgrendeld? App, sleutel, KESSY, etc.?