Deukje

sunnyboy

Senior Member
Een dag of tien geleden, op een zaterdagochtend, liep ik naar m'n auto om ermee naar het werk te gaan.
Bij de Octavia aangekomen zag ik dat de lichtval op de motorkap ineens anders was dan ik normaal gewend ben.
Ja hoor, een of andere %&@#*4@ had een deuk in m'n motorkap gemaakt. Je verbaast je echt nergens meer over in deze tijd.
Kan iemand het waarschijnlijk gewoon niet hebben dat je een mooie auto hebt!Puur vandalisme. /forum/images/graemlins/1439.gif
Afijn, ik naar het schadebedrijf in de buurt.
Ik had me laten vertellen dat een schadebedrijf deukjes kan laten "wegwrijven". Ik dacht, dat is wat voor mij, want ik heb geen zin om de motorkap te laten overspuiten. En ja hoor dat kon, afspraak gemaakt en auto weggebracht.
Vanmorgen de auto opgehaald. Echt keurig gedaan, niets meer van de schade te zien, en....relatief goedkoop. /forum/images/graemlins/smile.gifHieronder de foto met deuk(je).
 

Bijlagen

  • 7944-deukje (Medium).jpg
    7944-deukje (Medium).jpg
    76,6 KB · Weergaven: 22

rickske

Actief lid
Ja sunnyboy je hebt spijtig genoeg jaloerse mensen op de wereld rondlopen die het niet kunnen verkroppen dat je een mooie auto hebt.
 

Droopy

Actief lid
[piiieeep] man, was het niet verzekerd of via waarborgfonds vergoed te krijgen.

Moet wel zeggen uitdeuken zonder spuiten is een mooie uitvinding
 

sunnyboy

Senior Member
@Veejay.
Magere hein geweest die is gaan zitten denk ik dan? /forum/images/graemlins/407.gif
@droopy
Waarborgfonds is alleen indien het een "verlaten plaats ongeval" betreft, oftewel iemand moet met een ander voertuig jouw voertuig hebben beschadigd.
Schadebedrag was ongeveer een tank Super98, dus met 75%no-claim geen optie.

Dat uitwrijven is zeker een hele mooie optie voor wie eens lichte schade heeft zonder dat er een kras inzit, of anderszins lak van de auto is. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Beker

Actief lid
Dit lijkt mij een typisch deukje van een tennisbal of voetbal. (ik spreek uit ervaring, gelukkig zag ik het destijds gebeuren)
 

Octaviarijder

Actief lid
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die andermans spullen niet op waarde kunnen schatten. Maar goed dat je het redelijk goedkoop hebt kunnen laten herstellen.
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dit lijkt mij een typisch deukje van een tennisbal of voetbal. (ik spreek uit ervaring, gelukkig zag ik het destijds gebeuren)

[/ QUOTE ]

Mee eens. Of wat Veejay zegt: dat iemand erop is gaan zitten met bijv. een gsm in zijn achterzak..
Gelukkig is het deukje nu weg, want ook aan zo'n kleine deukjes blijf je je gigantisch storen !
 

octofreak

Actief lid
Een bal lijkt het meest waarschijnlijk maar blij dat het zo snel verholpen kon worden. Het zijn trouwens echte tovenaars geworden bij die schadeherstelbedrijven.
 

VEEJAY

Forumguru
bij een bal zie je dan ook meestal kleine krasjes van bijvoorbeeld zand/viezigheid.

Ze kunenn inderdaad een hoop bij schadeherstelbedrijven. Alleen mogen ze wel een beetje opschieten met mijn o2 /forum/images/graemlins/407.gif
 
Bovenaan Onderaan