Detailing meeting met demo's.

Cordoba

Forumguru
Voor mensen die wat meer willen weten van detailen, maar daar niet direct geld aan uit willen geven: op zaterdag 29 augustus organiseert Carclean weer een Summer Detail Day. Die dag is gratis toegankelijk, er zijn volop demonstraties, stands van fabrikanten, competities en ook kortingsacties voor mensen die iets aan willen schaffen. Daarnaast zijn er veel mensen waar je wat van kunt leren (andere detailers) en kun je eens kijken wat het inhoudt. Meer info vindt je op de site van Carclean, en ook de mogelijkheid om je gratis in te schrijven (in verband met catering, koffie, thee enz. wil men vooraf een idee hebben over hoeveel mensen er langs komen). Je kunt je ook inschrijven voor de BBQ aan het eind van de dag, dus voor de mensen die wat verder moeten rijden naar de regio Rotterdam misschien handig, voor anderen misschien alleen gezellig.

Op hun site staat wie er komen, en zijn ook foto's van eerdere edities (2013, 2012) te zien.
 

Cordoba

Forumguru
@Altos Er zullen ook wel detailes groepsgewijs vanuit Brabant en Limburg rijden (andere jaren in elk geval wel) en vaak ook vanuit Belgie en het noorden en oosten van NL. Misschien doe ik gek en ga ik op de fiets, aan de andere kant: ik ga toch altijd met meer spullen naar huis dan ik vooraf inschat.
 

Altos

Banned
Hahaha, dat gevaar is zeker aanwezig! @Cordoba
Het gaat me niet perse om de afstand hoor, ben alleen niet zo goed in groepen bij elkaar hahaha, raar maar waar.
Ik detail graag en al lang met poetsen bezig maar de laatste jaren pas wat serieuzer en met de juiste spullen.
Ik ga eens kijken in mijn agenda...
 

Cordoba

Forumguru
zo meteen even een boterhammetje eten en dan op weg naar Carclean (ik hoef er deze keer niet zo vroeg te zijn).
 

peterrapid

Forumguru
Ben niet geweest maar heb wel dikke bestelling geplaatst :bloos: Weeral 200€ minder rijk. Maar waren heel interessante kortingen op vooral Dodo en Gyeon. Maar nu verstandig geweest en vooral refills en concentraten gekocht, kan dan vele langer verder.
 

turboturbo

Forumguru
Leuk zo'n dag!

Binnenkort hoeft de mrs. niet meer te werken in de weekends en heb ik wat meer ruimte om ook eens deel te nemen op de zaterdag!
 

Cordoba

Forumguru
Veel plezier @Cordoba !
Ik ga er niet heen, geen zin in het gedoe...bestel wel online, kan ik ook geen ruzie krijgen...

Zou de eerste keer zijn dat ik daar iets van ruzie zie. Vandaag weer volle bak, en mede doordat er een aantal zieke personeelsleden waren, toch wel lange rijen voor de kassa. Ik zal van de week even een paar foto's schieten van de aankopen en de ontvangen kadootjes (buiten de kortingen). Ik hoorde dat er vanmiddag al zo'n 400 orders via internet waren binnen gekomen, en ook in de winkel was het vanaf het begin tot sluitingstijd bikkelen voor het winkelpersoneel, en komende week zal het voor het klaarmaken van de bestellingen via de webshop ook flink aanpoten zijn voor het personeel.
 

Altos

Banned
Driftkikker valt wel mee, eerder vaak niet eens met niet goed begrepen meningen...laat ik het zo stellen, ik had geen zin in gedoe en regels voor een paar give away's...nu online zoals altijd is het ook goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Altos

Banned
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat jij geen zaken meer doet met CC? Of heb ik dit verkeerd begrepen?
 

Altos

Banned
Hahaha, ik snap het @Corné de Kluijver.
Ik zit al een tijdje op hun forum maar zie wel in dat we maar verwend zijn hier met de omgangsvormen en het begrijpend/begripvol lezen in het algemeen.
Het CC forum is soms wat makkelijk om er van uit te gaan dat iedereen alles al weet of moet weten, inclusief medewerkers...aanames uit teksten halen die niet gezegd zijn die natuurlijk meteen geback-upped worden door de fan-boys.
Verder wel een handig forum voor testen en ervaringen met producten. In persoonlijke mails wordt ik overigens wel fijn geholpen en geadviseerd hoor.
Ach, tis overal wat denk ik dan maar...
Waar haal jij normaal je detail spullen?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Wat plaatjes bij de praatjes: wat boekjes die je eigenlijk altijd krijgt (er waren veel meer boekjes van diverse fabrikanten te scoren, maar persoonlijk vind ik boekjes over detailing producten niets: mooie plaatjes, en praatjes, maar hoe het nu echt zit, daar kom je met een boekje niet verder mee)
Foto met de doek en Meguiars zijn de giveaways, foto met de pads zijn de spullen die ik heb gekocht.
SAM_4078.JPG SAM_4079.jpg SAM_4080.JPG
 

peterrapid

Forumguru
Heb mijn spulletjes binnen van Carclean, was wel snel, zaterdag besteld en vandaag geleverd in moeskroen :thumbsup:
 

Bijlagen

  • WP_20150901_17_23_15_Pro.jpg
    WP_20150901_17_23_15_Pro.jpg
    524,8 KB · Weergaven: 17
Bovenaan Onderaan