zenman

DIY Demonteren kofferbak wanden voor trekhaakbedrading 2015-08-13

Geen toestemming om te downloaden

zenman

Actief lid
zenman heeft het volgende item in de kennisbank geplaatst:

Demonteren kofferbak wanden voor trekhaakbedrading - Hoe krijg je de bekleding van de kofferbak los en zicht op trekhaakbedrading

Bij mijn Superb Combi 2 was een afneembare trekhaak gemonteerd maar ik vond dat de bekleding en panelen niet netjes teruggeplaats waren. Daarom zelf maar de boel losgetrokken en nu wél juist gemonteerd. Hierbij enkele foto’s en weetjes voor als je met de achterbumper, verlichting of trekhaak van de Superb Combi 2 aan de slag gaat. Doe voorzichtig en neem de tijd. Let op: niet ieder schroefje of haakje of clipje is beschreven. Zelf goed kijken en opletten dus om breuken en beschadigingen te...

Lees verder over dit item in de kennisbank......
 

Neptukker

Forumguru
Ik heb het document snel gescand en mij valt het op dat de moeren waarmee de originele (nu gedemonteerde) ijzeren bumpervanger vast zat niet teruggeplaatst zijn (allerlaatste foto). Ik heb begrepen dat het wenselijk is om die terug te plaatsen om de gaten af te dichten.
 

zenman

Actief lid
Ik weet het niet voor 100% zeker, maar volgens mij is die bumpervanger weer teruggeplaatst en daarmee dus ook de bijbehorende bouten.
 

Neptukker

Forumguru
De bumpervanger is vervangen door de trekhaak constructie en vast als oud ijzer afgevoerd of bewaard voor schadeherstel.
 

zenman

Actief lid
O, lekker is dat. Even vragen is er ook niet meer bij dus. Ik verzamel zelf oud ijzer dus ik had het liever zelf gehouden. Nouja, weer wat geleerd. :cool:
 
Bovenaan Onderaan