demontage tunnelbak

bing69

Actief lid
Hoop dat tunnelbak de goede benaming is. Ik bedoel dus de bak waar de pook oa inzit tot onder de radio. Wil een extra aanstekerplug inbouwen voor de navigatie maar zie geen schroef zitten. Heeft iemand hem al eens los gehad???
 
Hoi Bing,

Als je wil kan ik even in Elsawin kijken en de benodigde handleiding voor je eruit floeppen en naar je sturen.

Laat maar even weten.

Heb namelijk Elsawin(monteurs handleidingen) thuis op mijn laptop staan.
 

bing69

Actief lid
Hoi Bing,

Als je wil kan ik even in Elsawin kijken en de benodigde handleiding voor je eruit floeppen en naar je sturen.

Laat maar even weten.

Heb namelijk Elsawin(monteurs handleidingen) thuis op mijn laptop staan.
Ik heb hem ook maar kan niets vinden, dus als jij het kan vinden graag!!!!
 
Ik heb hem ook maar kan niets vinden, dus als jij het kan vinden graag!!!!

Ik heb het kunnen vinden.

In elsawin ga je naar de raparatiebrochure, dan ga je naar carosserie - montagewerkzaamheden --> 68 interieur --> Montageoverzicht middenconsole

Daar staat alles in, elk schroefje en dingetje om je complete middenconsole te verwijderen

Succes

Ik doe het ff zo omdat je Elsawin zelf al hebt, dan hoef ik niet allemaal pdfjes te maken en te zippen
 

bing69

Actief lid
Ik heb het kunnen vinden.

In elsawin ga je naar de raparatiebrochure, dan ga je naar carosserie - montagewerkzaamheden --> 68 interieur --> Montageoverzicht middenconsole

Daar staat alles in, elk schroefje en dingetje om je complete middenconsole te verwijderen

Succes

Ik doe het ff zo omdat je Elsawin zelf al hebt, dan hoef ik niet allemaal pdfjes te maken en te zippen

Heel erg bedankt, heb hem inmiddels uitgeprint en ga binnenkort aan de slag. (er moet wel errug veel los)
 
Heel erg bedankt, heb hem inmiddels uitgeprint en ga binnenkort aan de slag. (er moet wel errug veel los)

Mooi! Ja klopt zag ik ook al want de handleiding om de middenconsole te verwijderen bevat nog twee handleidingen, één voor de hoes van de schakelpook en een andere die ik zo niet meer weet.

Succes, ben erg benieuwd of het allemaal maar met de handleiding erbij moet het goed te doen zo.

Laat maar weten of het gelukt is.
 
Bovenaan Onderaan