demontage handsfree set

pd42

Nieuw lid
Ja ik stel veel vragen hier, maar ik heb mijn Superb pas sinds vrijdag en er zijn een aantal dingetjes die ik graag veranderd zie. Er zit een Nokia handsfree set bevestigd rechts van en ter hoogte van de Climatronic, naast het houten front van het dashboard gaat er een klem naar achteren (die zit daar dus waarsch met schroeven vast), en ik krijg het houten front niet helemaal los, lijkt ook bij die zelfde schroeven vast te zitten! Hoe kom ik hier bij? Maw hoe krijg ik het front vh middenstuk (radio/climatronic) helemaal los zodat ik die handsfree set kan verwijderen???
 

blacktdi

Actief lid
Bij de superb weet ik het niet zeker, maar bij de Octavia kun je voorzichtig het paneel lostrekken. Onderaan beginnen en dan voorzichtig het frontje met de klemmetjes eraan los trekken. De steun van de handsfree set zit waarschijnlijk achter de schroef waar het climat control paneeltje mee vast zit. Bij mij zit de steun achter de schroef van de radio/ cd speler vast (stream). Ik heb het frontje er al meerde keren afgehaald en tot nu toe ging het prima.
 

pd42

Nieuw lid
't is al gelukt, ik moest gewoon nog wat harder trekken dan ik dacht/durfde... Eindelijk is de passagier verlost van die harde handsfree set tegen zijn knie.
/forum/images/graemlins/473.gif
 
Bovenaan Onderaan