Demo gekocht:

Beofiel

Nieuw lid
Gekocht:

Octavia 2 combi, elegance businessline. 1,2 TSI DSG.

Aangevuld met: Mobridge, chiptuning, sunset, stoelverwarming, 17"pallas

Ik had eerst een mooie nieuwe samengesteld maar die werd me toch iets te duur. Nu een jonge demo gevonden; 13k op de teller, bouwjaar 2011.

Voor de zomer wil ik nog een open dak.

De keuze voor mobridge is simpel: betere ervaringen met paring telefoons en net zo geintergreerd en last but not least: goeiekoper en update mogelijkheden vanuit parrot. Inbouwen doe ik zelf dus dat scheelt.

Her en der gehoord en gelezen over een turbogat, daarom gekozen voor chiptuning naar 130PK.

Binnenkort wordt ie geleverd, ben heel benieuwd..

Foto's zal ik posten als ze er zijn.

ertromp

Forumguru
Leuke auto met mooie extra's!
Kleur?
Heb je al een idee welk fabrikaat open dak? Ben benieuwd naar je keuze voor open dak en hoe e.e.a. ingebouwd wordt. Heb daar zelf nl. ook wel interesse in.

Beofiel

Nieuw lid
De auto is zwart, het open dak ben ik nog helemaal niet mee bezig. Ik weet dat ik het wil, tegen het voorjaar aan maar eens e.e.a bekijken.

Noord26

Forumguru
Bij chiptuning naar een bepaald vermogen moet je wel even opletten wie er aan de auto werkt ivm garantie en kennis.

Beofiel

Nieuw lid
Donderdag afleveren!!!

Had de 1e verkoper mij gemeld dat er geen bluetooth in zat blijkt het er wel in te zitten.. Leuke verrassing maar nu ligt er een fonkelnieuwe mobridge bij me op de plank... Iemand interesse, vorige week ontvangen van MB caraudio. Bon zit er uiteraard bij...

Spannend..

Bovenaan Onderaan