Definities van alle Aanpassingen van de Octavia 3 met VCDS

Antera

Donateur
Hierbij een PDF om te zien wat alle mogelijke aanpassingen zijn en daarnaast war mogelijk ok een link naar Youtube voor de voorbeelden en daar waar nodig eventueel een foto.

De lijst zal ik indien mogelijk zo nu en dan aanvullen en foto's of filmpjes van bepaalde opties zijn altijd welkom waarna ik ze op mijn Youtube kanaal kan zetten en deze kan toevoegen op de lijst

filmpjes en eventuele foto's mogen gemailt of via PB gestuurd worden.
 

Bijlagen

  • Definities van de VCDS aanpassingen MQB.pdf
    1,6 MB · Weergaven: 1.005

Frank C

Forumguru
@Antera: krijg in de file een foutmelding na nr "52" terwijl er volgens mij nog meer aanpassingen zijn. Kun je checken?

Super lijstje btw
 
Laatst bewerkt:

Hans_RS

Forumguru
wat misschien ook wel handig is om er bij te zetten:

activeren dat de achterklep (indien deze elektrisch is) ook met de afstandsbediening en knop achter de pook kan gesloten worden. (fabriek af kan je enkel openen). werkt perfect op de mijne. ook het akoestisch signaal kan uit/aan gezet per knop.
 

Wim75

Lid
Super lijstje! Er staan veel dingen op die ik ook wel wil. Eerst nog wachten op de aflevering van de auto....

Ik begrijp dat voor verkeersbordenherkenning de camera voor lane assist nodig is maar die heb ik!
Ik heb echter geen Columbus maar Amundsen besteld (leasebudget kent een limiet), kan verkeersbordherkenning dan ook?
 

Evilcomputing

Senior Member
Hey @Antera die rode balken moet je even weg halen. Of moet ik het lijstje even aanpassen?

Die rode balken had ik er neergezet omdat ik niet precies wist wat het inhield.
 

ertromp

Forumguru
Super lijstje! Er staan veel dingen op die ik ook wel wil. Eerst nog wachten op de aflevering van de auto....

Ik begrijp dat voor verkeersbordenherkenning de camera voor lane assist nodig is maar die heb ik!
Ik heb echter geen Columbus maar Amundsen besteld (leasebudget kent een limiet), kan verkeersbordherkenning dan ook?
Ja is te programmeren
 
Heb de lijst doorgenomen, inderdaad mooi overzichtelijk product. iets waar ik naar op zoek ben is of het electronisch sperdifferentieel ook te activeren is? (heb 1.6 tdi DSG). Weet iemand of dit mogelijk is?
 

ertromp

Forumguru
Heb de lijst doorgenomen, inderdaad mooi overzichtelijk product. iets waar ik naar op zoek ben is of het electronisch sperdifferentieel ook te activeren is? (heb 1.6 tdi DSG). Weet iemand of dit mogelijk is?
Activeren XDS hangt er van af of je de juiste abs module hebt maar voor de 1.6TDI met DSG verwacht ik zeker dat het te activeren is
 

Rene C

Forumguru
Heb net ff zitten kijken in de brochure en idd alleen op RS, vreemd, had verwacht dat alle modellen dit wel zouden hebben.
 
Heb net ff zitten kijken in de brochure en idd alleen op RS, vreemd, had verwacht dat alle modellen dit wel zouden hebben.
Qua vermogen is het logisch dat het op de RS zit, maar qua veiligheid/comfort is het iets wat op elk model past. Maar ja de marketingstrategie bepaald natuurlijk waar het wel/niet op zit.:cool:
 
Bovenaan Onderaan