Debadge of Mat zwart plasti-dip

LelievreKenny

Actief lid
Heey iedereen,

Ik ben aan het twijfelen om mijn wagen te debadgen of te plasti-dippen in het mat zwart (modelaanduiding).
Heeft er iemand zijn RS al gedebadged? Of heeft er iemand zijn RS al geplasti-dipt in mat zwart?
Zoja, kunnen jullie please even een foto uploaden :D

Ben enorm hard aan het twijfelen.

Grtz, Kenny "RS230" Lelièvre :D
 

B@s0302

Senior Member
Heb er helaas geen foto van maar Blanco achterklep zou mijn idee zijn! ( Zelf dus ook meteen door dealer laten doen )
 

EdK

Forumguru
Dus @EdK? Topic staat op 2 plekken?

Je gaat door voor de wasmachine........... of was het nu de droger ??

Misschien moeten we even vragen om dit te combineren.. :thumbsup:

Enne heb je het al gemeld bij één van de mods ??

Dubbelposten omdat een antwoord niet te snel komt werkt in algemeen averechts .....
En zeer verwarrend voor leden die het in eerste instantie niet doorhebben en dus opeens hun tekst niet zien staan...en hierdoor denken dat ze zonder verdere melding gemod zijn door de mods

Vandaar dat ik in beide posts een link naar de andere post heb gezet zodat de andere leden het ook door hebben.
Want de mods hebben wel wat meer te doen dan alleen maar berichten samen te voegen.
En vaak word dan een complete post simpelweg verwijderd.....

Dus meld het alsnog even aan de Mods door hun naam te noemen met een @ ervoor

voorbeeld: @Hetzer of @Pasqual
 

Cordoba

Forumguru
Matzwart op steel grey zal beslist fraaier uitkomen dan het standaard chrome, maar vanwege het verzamelen van vuil/moeilijk schoonhouden, ga ik toch voor een kale kont.
 

abelsj

Forumguru
Plastidip voor de logos valt tegen. Beter zijn de zwart gelakte skodalogo's op superskoda, deze zijn zelfde gelakt (metalic zwart) als het black package.
 

abelsj

Forumguru
En zoals de meeste vind ik ook less is more dus de chromen skoda en octavia op de poep eventjes wegflossen met flosdraad voor de tanden en klaar is kees.
 
Bovenaan Onderaan