Dealer in Noord Holland met ruime keuze?

Ik wil deze maand een nieuwe Fabia bestellen maar zoek een dealer in de buurt van hoofddorp waar ik de auto kan bezichtigen.

Ik ben bij de dealer in Heemstede geweest maar die heeft er maar 1 staan en die was er net niet toen ik kwam kijken.

Heeft iemand ervaring met een grote dealer in de buurt die (mogelijk) meerder modellen heeft staan?

Alvast bedankt.

Dutch4x4

Senior Member
Yep, S-Point.

Lijkt misschien een grote anonieme club als onderdeel van A-Point (en een bezoek aan de VW-dealer van het concern levert zeker geen warme ervaring op), maar S-Point is net zo knus als de buurtdealer op de hoek.

Al bij Lugtstra in Nieuw-Vennep geweest?

S-point in Amsterdam is voor mij behoorlijk in de buurt.

PS. Lugtstra zit niet meer in nieuw Vennep deze is verhuist naar Heemstede.
Lugtstra heeft maar 1 uitvoering staan.

Bedankt voor de tips,
Ik ga proberen volgende week naar S-point te gaan.

Gieliovd

Forumguru
Martin Schilder in Alkmaar?
Joah die hebben wel wat staan. Was er een tijdje terug eens, duurde wel ff voordat ik werd aangesproken, toen was het wel goed, geen koffie gehad bij het wachten.

Je hebt er zoveel hier in de buurt.

Jeje

Lid
Ik heb mijn auto daar gekocht. Was eerst in Heemskerk geweest maar werd daar totaal niet serieus genomen. Ze wisten niet eens meer wat ze me telefonisch hadden verteld, en daar moet je dan zaken mee doen! (ik sprak met diezelfde persoon die mij ook aan de telefoon geholpen had, in de loop van het gesprek begon hij zich wel weer wat te herinneren, maar de essentiele dingen dan weer net niet......) In Alkmaar werd ik meteen goed geholpen en voor ik het wist had ik mijn eerste offerte, terwijl ik mij alleen maar vrijblijvend een beetje aan het orienteren was nav. ervaringen met het merk door een vriend van mij. er werd meteen een proefrit etc geregeld, al met al een goede indruk. Ik hoop dat ze dit niveau vast houden dan ben ik in ieder geval een tevreden klant.

EdK

Forumguru
Schilder Alkmaar staat niet zo best aangeschreven. Hij is ook Seat delaer en in mijn kenissenkring zijn er een paar luitjes die er geweest zijn en waren slecht te spreken over de service.
Spraken ook over lang wachten en geen koffie aanbieden etc
Kwam bij hun over of je een broodje kwam kopen ipv een auto !!

Als ik dit dan hoor dan heb ik t al gehad en ga ik er niet eens langs !

Jeje

Lid
En ik heb dat weer gehoord over Lakeman, 't zijn momentopnames denk ik, heeft de verkoper en zijn vrouw...:529:dan heeft ie zijn dag misschien wel:shocked:

Ernie01

Nieuw lid
zoals? (heb er geen aandelen ofzo hoor, maar ben gewoon benieuwd)

Tijdens de orienterende fase werd mij verteld dat er nog wel een optie van de dealer (bijv trekhaak of iets anders) af kon als ik hen als leverancier zou nemen. Toen de leasemij eenmaal de opdracht had gegeven, wist meneer nergens meer van af en kwam hij met het verhaal over krappe marges (prima, maar beloof niets van te voren).

Bij aflevering (ruim 3 maanden later), bleek er een verkeerd audio navigatie ssteem in te zitten de Pioneer 3BT inplaats van HD3BT. Werd eerst afgedaan als dat het systeem niet geleverd werd. na wat telefoontjes bleek dat het verkeerde systeem besteld was. Maar Garage Schilder wilde wel met de leasemij bespreken dat dit systeem ook wel kon en niet zo veel zou verschillen van de HD versie (ben daar uit mijn plaat gegaan aangezien het leasebedrag en de koopovereenkomt met de HD versie berekend waren die ruim 1.000 euries duurder is).

Verder kon men mijn auto niet in het systeem vinden toen ik na 6.000 kilometer terugkwam omdat mijn olielampje brande.

Ook toen het achteruitrijrelais dienst weigerde ongeveer 1 1/2 a 2 maanden later kon men mijn auto niet in het systeem vinden. En dan nog de vragen van komt hij hier wel vandaan etc. (GARAGE MARTIN SCHILDER stond notabene op het kentekenbewijs)

En ook bij het ombouwen van mijn JUISTE audio systeem, weer een maand a 2 maanden later, was ik weer niet te vinden. Bleek dat de auto door Martin Schilder niet was afgemeld o.i.d.

Toen ik vroeg om een zwanehals microfoon omdat het ontvangst aan de andere kant van de lijn niet bijster goed is zonder bij dit systeem, deed men eerst moeilijk en kon ik vervolgens de volle pond zelf betalen. Op het moment dat ik vraag of we het bedrag kunnen delen omdat ik toch wel ellende heb gehad, krijg ik een HARDE LACH met de mededeling dat dit niet kan en ik de microfoon maar had mee moeten laten leasen en dat een vergissing menselijk is.

Weet wel dat mijn eerst volgende beurt of reparatie of what ever niet bij Martin Schilder wordt gedaan. En ook de volgende auto die hoogst waarschijnlijk weer bij de VAG group vandaan komt, maar dan de audi tak, zal niet worden besteld bij Martin Schilder. (Ook mijn huidige baas, die daar kwam voor een nieuwe A8 is daar snel weggelopen omdat de service allerbelabbertst is. Tja dit laatste geintje scheelt ze dan de verkoop van een A8, 2x A6 avant en 2 x A4 avant in de afgelopen 3 jaar en dit waren dan geen leasers, maar werden gewoon gekocht. Ook de op handen zijnde aanschaf van mijn nieuwe A6 avant, 1x Q7 en waarschijnlijk in de toekomst een R8 zullen hier niet worden gedaan.)

Terwijl ik daarvoor met Volkswagen bij Schilder in onderhoud was en daar wel redelijk goed werd geholpen.

Waarschijnlijk is Skoda een ondergeschoven kindje bij dit bedrijf. Of de verhalen over dat leaserijders niet als belangrijk worden ervaren geld hier werkelijk.

Bovenaan Onderaan