EdK
Forumguru
Zaterdag 4-12-2010 was het dan zover, na s'maandags een belletje gehad te hebben dat hij was aangekomen en gevraagd werd hoe snel ik hem wou hebben kon ik hem dus zaterdag's ophalen.
En tsja het was echt Yeti weer want de weergoden hadden de hemel opengezet met pakken sneeuw en de gemeente's konden het niet bolwerken om alle gevallen sneeuw op te ruimen.
Dus daar ga je dan met je RR richting de dealer met in je achterhoofd geen schade rijden, het is je laatste rit en hij moet schadevrij aankomen !
Maar een rit van normaal 3 minuten werd er één van 10 a 15 minuten, maarrrrrrr heelhuids aangekomen.
Tsja en dan begint natuurlijk het papierwerk met de bekende kop koffie het rondje om de wagen en alles klopte zoals opgegeven tijdens de bestelling. Behalve de windgeleiders bij de voorruiten die nog in backorder staan.
Dus het bekende bosje bloemen ( net boeket) in ontvangst genomen en de dealer reed hem uit de showroom naar voren voor mij.
Ik lopende naar de uitgang en staat daar opeens een mede forumlid Multi 1100, voor mijn neus om een speed M&G te houden !
Was verbaasd maar had hier ook wel een bepaald vermoeden van gekregen van gekregen door vraagstellingen de avond ervoor op een ander forum.
Dus ff kleppen en kijken naar de Yeti en tevens de laatste privé spullen die in de RR lagen overgeheveld naar de Yeti.
Sleutel ingeleverd bij de dealer en hem bedankt voor weer de prettige service en afhandeling
En toen verplicht op de foto ( kwam er niet onderuit ) nog wat sneeuw gehapt en staan kletsen en toen bijde onze weg vervolgd voor die dag.
Voor mij hield dit in dat ik naar huis ben gereden om de winterbanden uit de schuur te pakken en in te laden en met gepaste snelheid richting mijn werkgever ben gereden om daar droog en verwarmd de winterbanden er te kunnen plaatsen.
Na een lekker uurtje sleutelen met uiteraad de bak koffie die bij ons altijd klaar staat de LM velgen met zomerband ingeladen en richting huis gereden.
En de heenweg op zomerbanden reed al redelijk safe met ASR / ABS en ESP maar met de winterbanden er omheen voelde je gewoon de grip op de weg terug in je stuur.
En dus in de yeti natuur weer richting huis gereden.
En jongens wat een fijne wagen om te rijden, maar ook wat een instellingen mbt maxidot.
En wat rijd zo'n Yeti 1,4 TSI fijn !
Ja en nu in de loop van de dagen maar eens de Swing uitbouwen en de Kenwood 9260 inbouwen
Dan de overgenomen LED lampen van Captain Hook inbouwen en me verder mbt LED verlichting even oriënteren en tot aanschaf overgaan.
Maar belangrijkste is genieten en blijven genieten van de Yeti.
Zo, hier dus weer een stukje lees PLEZIER en zal proberen af en toe een update hierin te doen.
Ohja mede Yeti rijders let eens op de antenne en vergelijk die eens met die van jullie ! ( is het nieuwe skoda model )
En zoals jullie allemaal zien, gewoon het oude vertrouwde skoda logo op de wagen !
PS: MOD's er lopen nog wat draadjes door mij geopend van het voortraject mbt de Yeti
Uiteraard kunnen die gesloten worden
Copyright foto's: By Multi 1100
En tsja het was echt Yeti weer want de weergoden hadden de hemel opengezet met pakken sneeuw en de gemeente's konden het niet bolwerken om alle gevallen sneeuw op te ruimen.
Dus daar ga je dan met je RR richting de dealer met in je achterhoofd geen schade rijden, het is je laatste rit en hij moet schadevrij aankomen !
Maar een rit van normaal 3 minuten werd er één van 10 a 15 minuten, maarrrrrrr heelhuids aangekomen.
Tsja en dan begint natuurlijk het papierwerk met de bekende kop koffie het rondje om de wagen en alles klopte zoals opgegeven tijdens de bestelling. Behalve de windgeleiders bij de voorruiten die nog in backorder staan.
Dus het bekende bosje bloemen ( net boeket) in ontvangst genomen en de dealer reed hem uit de showroom naar voren voor mij.
Ik lopende naar de uitgang en staat daar opeens een mede forumlid Multi 1100, voor mijn neus om een speed M&G te houden !

Was verbaasd maar had hier ook wel een bepaald vermoeden van gekregen van gekregen door vraagstellingen de avond ervoor op een ander forum.
Dus ff kleppen en kijken naar de Yeti en tevens de laatste privé spullen die in de RR lagen overgeheveld naar de Yeti.
Sleutel ingeleverd bij de dealer en hem bedankt voor weer de prettige service en afhandeling
En toen verplicht op de foto ( kwam er niet onderuit ) nog wat sneeuw gehapt en staan kletsen en toen bijde onze weg vervolgd voor die dag.
Voor mij hield dit in dat ik naar huis ben gereden om de winterbanden uit de schuur te pakken en in te laden en met gepaste snelheid richting mijn werkgever ben gereden om daar droog en verwarmd de winterbanden er te kunnen plaatsen.
Na een lekker uurtje sleutelen met uiteraad de bak koffie die bij ons altijd klaar staat de LM velgen met zomerband ingeladen en richting huis gereden.
En de heenweg op zomerbanden reed al redelijk safe met ASR / ABS en ESP maar met de winterbanden er omheen voelde je gewoon de grip op de weg terug in je stuur.
En dus in de yeti natuur weer richting huis gereden.
En jongens wat een fijne wagen om te rijden, maar ook wat een instellingen mbt maxidot.
En wat rijd zo'n Yeti 1,4 TSI fijn !
Ja en nu in de loop van de dagen maar eens de Swing uitbouwen en de Kenwood 9260 inbouwen
Dan de overgenomen LED lampen van Captain Hook inbouwen en me verder mbt LED verlichting even oriënteren en tot aanschaf overgaan.
Maar belangrijkste is genieten en blijven genieten van de Yeti.
Zo, hier dus weer een stukje lees PLEZIER en zal proberen af en toe een update hierin te doen.
Ohja mede Yeti rijders let eens op de antenne en vergelijk die eens met die van jullie ! ( is het nieuwe skoda model )
En zoals jullie allemaal zien, gewoon het oude vertrouwde skoda logo op de wagen !
PS: MOD's er lopen nog wat draadjes door mij geopend van het voortraject mbt de Yeti
Uiteraard kunnen die gesloten worden
Copyright foto's: By Multi 1100