De Yeti is binnen

EdK

Forumguru
Zaterdag 4-12-2010 was het dan zover, na s'maandags een belletje gehad te hebben dat hij was aangekomen en gevraagd werd hoe snel ik hem wou hebben kon ik hem dus zaterdag's ophalen.

En tsja het was echt Yeti weer want de weergoden hadden de hemel opengezet met pakken sneeuw en de gemeente's konden het niet bolwerken om alle gevallen sneeuw op te ruimen.

Dus daar ga je dan met je RR richting de dealer met in je achterhoofd geen schade rijden, het is je laatste rit en hij moet schadevrij aankomen !

Maar een rit van normaal 3 minuten werd er één van 10 a 15 minuten, maarrrrrrr heelhuids aangekomen.

Tsja en dan begint natuurlijk het papierwerk met de bekende kop koffie het rondje om de wagen en alles klopte zoals opgegeven tijdens de bestelling. Behalve de windgeleiders bij de voorruiten die nog in backorder staan.

Dus het bekende bosje bloemen ( net boeket) in ontvangst genomen en de dealer reed hem uit de showroom naar voren voor mij.
Ik lopende naar de uitgang en staat daar opeens een mede forumlid Multi 1100, voor mijn neus om een speed M&G te houden ! :)

Was verbaasd maar had hier ook wel een bepaald vermoeden van gekregen van gekregen door vraagstellingen de avond ervoor op een ander forum.

Dus ff kleppen en kijken naar de Yeti en tevens de laatste privé spullen die in de RR lagen overgeheveld naar de Yeti.
Sleutel ingeleverd bij de dealer en hem bedankt voor weer de prettige service en afhandeling
En toen verplicht op de foto ( kwam er niet onderuit ) nog wat sneeuw gehapt en staan kletsen en toen bijde onze weg vervolgd voor die dag.

Voor mij hield dit in dat ik naar huis ben gereden om de winterbanden uit de schuur te pakken en in te laden en met gepaste snelheid richting mijn werkgever ben gereden om daar droog en verwarmd de winterbanden er te kunnen plaatsen.

Na een lekker uurtje sleutelen met uiteraad de bak koffie die bij ons altijd klaar staat de LM velgen met zomerband ingeladen en richting huis gereden.
En de heenweg op zomerbanden reed al redelijk safe met ASR / ABS en ESP maar met de winterbanden er omheen voelde je gewoon de grip op de weg terug in je stuur.

En dus in de yeti natuur weer richting huis gereden.

En jongens wat een fijne wagen om te rijden, maar ook wat een instellingen mbt maxidot.
En wat rijd zo'n Yeti 1,4 TSI fijn !

Ja en nu in de loop van de dagen maar eens de Swing uitbouwen en de Kenwood 9260 inbouwen
Dan de overgenomen LED lampen van Captain Hook inbouwen en me verder mbt LED verlichting even oriënteren en tot aanschaf overgaan.

Maar belangrijkste is genieten en blijven genieten van de Yeti.

Zo, hier dus weer een stukje lees PLEZIER en zal proberen af en toe een update hierin te doen.

Ohja mede Yeti rijders let eens op de antenne en vergelijk die eens met die van jullie ! ( is het nieuwe skoda model )
En zoals jullie allemaal zien, gewoon het oude vertrouwde skoda logo op de wagen !

PS: MOD's er lopen nog wat draadjes door mij geopend van het voortraject mbt de Yeti
Uiteraard kunnen die gesloten worden

Copyright foto's: By Multi 1100

CaseyBasey

Actief lid
Mooi verhaal Ed, en lekker rijden doet ie natuurlijk. Maar dat wisten we al.
En ik weet zeker dat je blijft genieten!

FredV

Banned
Gefelicieerd Ed met je mooie sneeuwYeti.
Hoop dat je veel rijplezier met je auto hebt, maar dat zal best!
:)

YeMii

Senior Member
Het was het wachten waard. Gefeliciteerd met je Yeti en veel veilige kilometers toegewenst.

Rosinfield

† In Memoriam
Leuk om te lezen, Ed. Genieten blijft het hoor! Zelfs na bijna 7000 km. En dan heb ik nog maar een 1.2!

deusjevo

Forumguru
Mooie kar man!
Ik zou alleen een nieuwe kentekenplaat vragen, die d'r nu op zit is onleesbaar.... :winkie::945:

MarcoO2

Forumguru
Gefeliciteerd Ed! Leuk, zo;n SMG! :winkie:

By the way, leuke foto's! Je hebt wel gelijk leuke weersomstandigheden om je Yeti te testen! :grin:

Wat een leuke auto heb jij ;) Laat ik nu vrijwel dezelfde hebben qua kleur en uitvoering (afgezien van die trekhaak en de velgen..) ;) :0. Gefeliciteerd!! Inderdaad een heerlijk sneeuwmonster, helemaal in zijn element zo te zien.

Multi1100

Actief lid
Hey Ed, mooi verhaal heb je er van gemaakt! Nogmaals veel plezier met het Sneeuwmonster, ik weet nu wat ie kan in het Himalaya weer!

@Sodela, wat een mooie kleur heb jij..

EdK

Forumguru
@ Deusjevo: Speciale platen vanuit china deze waren goedkoper maar vergeten de FM te lezen ervan, kunnen niet tegen sneeuw. Nieuwe zijn onderweg

@ Sodela : Neem aan dat jij dus een trekhaak erbij neemt en de standaardvelgen erbij genomen hebt ? en bedankt voor reactie

@ drugarth : Dat wachten is een ergenis, en men zegt dat als je hem eenmaal in ontvangst hebt genomen dat het gauw weg is dat gevoel van wachten
Wel geloof ze niet want dat gevoel zit er nog steeds bij mij !!

Andere leden: Dank voor jullie positieve dankbetuigingen en genieten gaan we ondanks de mindere weersomstandigheden

Jonge wat en power in dat ding, moet even me rijstijl in goede zin gaan aanpassen anders krijg ik er onverwachte rekeningen bij !

snel

Actief lid
ed die windgeleiders staan bij mij al open sinds feb 2010 dieteren be goedkoper
maar toch veel geluk met je nieuwe wagen ik heb zelfde kleur

EdK

Forumguru
Als dat zo is en het duurt me te lang dan geef ik ze een alternatieve toko op
En hiermee bedoel ik superskoda !
Die heeft ze ook volgens mij en gewoon op voorraad, en ik ga er niet achteraan de dealer heeft de verplichting
En anders moeten ze ze uit de optielijst halen bij PON

Maar jij zegt we hebben dezelfde kleur maar ik heb cappacino beige en zie bij jou Aquableu-metalic staan
Dus er klopt ergens dan iets niet !!??

snel

Actief lid
ed er is een leverancier in alphen a/d rijn kompleetset voor achter +/- 45.-
of ebay duitsland heko allebei goedkoper dan superskoda
groeten henk

MIK

Lid
Veel plezier met je nieuwe auto. Zo te zien komt deze ook bij Lakeman vandaan of heb ik dat mis. Daar staat de mijn nog te wacht kost me nog steeds veel moeite, vooral als ik dit weer lees. Veel fijne kilometers toe gewenst.
Vr grt Michiel

EdK

Forumguru
MIK was dat de 1,4 TSI Aquableu-metalic die al in de showroom stond
of moet hij nog geleverd worden ?

En als je nog winterbanden moet hebben dan heb ik wel een adres om de hoek van je dealer
Scheelde mij een 300 euries

Bovenaan Onderaan