De winter voorbij!!!

s-line

Forumguru
Aangezien de temperaturen mij toch te hoog werden voor de winterbandjes heb ik gister de auto weer klaar gemaakt voor 2012!
En aangezien de meeste witte auto,s in nederland op donkere/zwarte wielen rijden wilde ik eens iets anders en ik ben er zelf wel over te spreken.
Vrg.michiel skoda 077.jpg

Bijlagen

• skoda 076.jpg
    skoda 076.jpg
    101 KB · Weergaven: 352

RogerS

Forumguru
Wow!

Is de kleur van de dakantenne tegenwoordig in de kleur van de auto of is deze allen bij witte auto's wit? (Normaal is die bij Skoda zwart)...

joergarms

Senior Member
Echt gruwelijk vet!! Sorry voor de nogal puberale uitdrukking, maar dat geeft denk ik wel aan wat ik van deze wagen vind. Wat ontzettend mooi!!

Joep

Lid
Wat een verschil met de foto's van de aflevering bij de dealert! Echt chique, stijlvolle wagen, met oog voor detail, heel mooi. P:shocked:rno op wielen wat mij betreft.

Fabia

† In Memoriam
Daar sluit ik mj volledig bij aan: WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel elke week je velgen poetsen.

darkprojectx

Forumguru
ruilen? :grin:

prachtige auto, mooie eigen stijl erin, helemaal af! :xyxthumbs:

niet om je dag te verkloten, maar dinsdag gaat het weer lichtjes vriezen

s-line

Forumguru
Dank jullie, maar de vorst valt volgens de verwachting hier wel mee, 1 nacht vorst is niet zo erg er komt echt geen sneeuw meer.
En veel wassen moet ik de auto toch wel en dat vind ik geen straf.
vrg.michiel

EdK

Forumguru
Zijn die velgen ( volgens mij standaard Skoda ) gespoten of met poeder coating ?
En indien de laatste mag ik dan zo vrij wezen wat dat per velg ongeveer kost ?

Ja en een strakke bak, en gelukkig dat je van auto's wassen houdt
Ik niet vandaar dat wit er bij mij niet inkomt

s-line

Forumguru
De velgen heb ik gespoten in skoda Candy weiss,dus de kleur van de auto.
Maar de kosten daarvan vallen mee want ik ben autospuiter;)
De achterlichten (alleen het witte gedeelte)zijn inderdaad gespoten en daarna in een aangekleurde blanke lak gespoten zodat er geen randjes meer zichtbaar of voelbaar zijn.
Vrg.michiel

E

Ex-lid 2926

Vroeger had je van die reclame voor het schoonmaakmiddel Ajax met de slogan: "de witte tornado" en dan had je ook die racende grasdroger uit Abbekerk, "de witte reus". Beide uitdrukkingen zijn ook wel van toepassing op deze Superb. Goed gedaan en een tweede zal er wel niet te vinden zijn. Tot nu toe dan, want deze foto's kunnen wel eens tot voorbeeld dienen van anderen.

Canon-Eye

Forumguru
Héél fraai!
Ik heb in een piepjong stadium door een toevallige samenloop van omstandigheden drie witte auto's achter elkaar gehad - verschillende merken, dat dan weer wel. Sindsdien hoef ik 't zelf écht niet meer: veel te besmettelijk voor mijn autowasgewoonte!
Van deze aanblik kan ik wel genieten. Maarreh... kunnen die zwarte ventielen ook niet wit? :uitlachen:Die vallen een beetje uit de toon!;)

Bovenaan Onderaan