De verlengde proefrit

Er zijn nog een paar vragen waar ik een antwoord voor zoek hoor (die niets met koffie te maken hebben).

Het haperen (is een soort hikje waarbij het lijkt alsof het nummer even stil staat) als ik via spotify een nummer afspeel zou ik graag opgelost zien bijvoorbeeld.

Ook een nog niet gestelde vraag: ik zie in de app wel een elektrisch verbruik maar wat ik op een bepaald moment geladen heb heb ik nog niet goed terug kunnen vinden. Voor een excel-guru zou dat wel een fijn stukje data zijn om makkelijk naar boven te toveren. Ik heb nog geen vast laadpunt dat me die data geeft, ik kan een verbruiksmanager tussen de granny charger en de muur pluggen maar die is niet 100% weersbestendig. En omdat het toch al getoond wordt in de app ben ik op zoek naar exactere getallen dan die staafgrafiek...

hemi24

Donateur
Ik dacht dat je de data uit de app kon exporteren?

Als het goed is krijg je dan een csv-bestand met de gegevens van de afzonderlijke ritten.

Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Hoe speel je de nummers van Spotify af? Bluetooth? Android Auto of Apple CarPlay? De bedrade of onbedrade versie van één van beide? Als eens een andere telefoon geprobeerd? Wat is de softwareversie van je systeem?

Bovenaan Onderaan