De (toekomstige) upgrades aanmijn RS

Maartenvds

Forumguru
Ik had al verteld in het ledencafé dat ik een tijdje erg druk ben geweest. Ik heb dus ook niet meer zoveel tijd gestoken in mijn RS uit 2011 die ik sinds een paar maanden in mijn bezit heb. Een aantal dingen had ik al wel gedaan wat die spullen had ik nog liggen.

- Led kenteken verlichting.
- Led interieur verlichting.
- Led kofferbakerlichting
- Chrome omlijsting om de ventilatie roosters

Er Staan nog wel een aantal dingen op mijn lijstje die ik wil gaan doen of waar ik mee aan het experimenteren ben.
- led lampen in de achterlichten (knipper rem en achteruit). Hiervan ben ik aan het kijken met welke leds het beste zijn en het goed vol houden. met het een betere ervaringen als het ander.
- Achteruitrijcamera
- Eventueel Chip tuning als mijn garantie van de garage is afgelopen hierover twijfel ik nog qua kosten.
- Nieuwe logo's
- Extra donker tinten achterruiten

Mochten mensen nog vragen hebben of denken hee dit zal ik ook wel in mijn skoda willen kan je me altijd berichten ik heb nog wel het een en het ander liggen haha. Toegevoegd een paar foto's van mijn auto. Ik zal binnenkort even goede foto's maken van de upgrades.

 
Laatst bewerkt:

Kempes

Forumguru
Ik zou dan gaan chippen vlak voor de garantie afgelopen is..kan namelijk zo maar zijn dat de tuner iets aan je motor of dsg vind wat je dan nog mooi onder garantie kunt laten herstellen...
 

CDK

Forumguru
- Eventueel Chip tuning als mijn garantie van de garage is afgelopen hierover twijfel ik nog qua kosten die erg hoog kunnen oplopen.

Hoe bedoel je dit precies? Je weet toch op voorhand wat je kwijt bent aan de tuning? Voor een stage 1 ben je tussen de 500 en 700 eurootjes kwijt bij een gerenommeerd bedrijf.
 

Maartenvds

Forumguru
Hoe bedoel je dit precies? Je weet toch op voorhand wat je kwijt bent aan de tuning? Voor een stage 1 ben je tussen de 500 en 700 eurootjes kwijt bij een gerenommeerd bedrijf.

ik bedoel dat ik het op dit moment best prijzig vind en aangezien er al 200PK in het blok zit wil ik mijzelf ervan overtuigen dat het echt dat geld waard is.
 

CDK

Forumguru
@Maartenvds, bij twijfel niet doen, maar je kan afhankelijk of je wel of geen hardware aanpassingen doet aan luchtinlaat en / of uitlaat op 275 tot 315 pk uitkomen en dat verschil merk je wel hoor :jaja:
 

Maartenvds

Forumguru
Corné de Kluijver zeker waar alleen gaat dat behoorlijk in de papieren lopen als je ook hardware gaat aanpassen als ik dat zo zag op de site bij JD
 

CDK

Forumguru
Corné de Kluijver zeker waar alleen gaat dat behoorlijk in de papieren lopen als je ook hardware gaat aanpassen als ik dat zo zag op de site bij JD
Voor 1400,- heb je wel een downpipe en een cold air intake gemonteerd op de auto, dus voor 2400,- zou je aan 310+ pk kunnen komen :jaja:
 
Bovenaan Onderaan