De Stig is in Nederland en rijdt in een RS5!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captain Hook

Forumguru
Ik had vandaag de Stig voor m'n camera:
Stig1.jpg

Stig2.jpg

Gewoon in de Flevopolder. FF scheuren op de kombaan van het RDW. :winkie:
Knalrode Audi RS5 ter beschikking gesteld door Quattro GmbH.

Voor de rest mag ik niks zeggen, dat is geheim. :680:
 

Captain Hook

Forumguru
Vandaag zou de Stig weer gaan rijden. Maar met dit weer (storm, regen) ben ik benieuwd hoe dat in praktijk er uit gaat zien... :ahum:

ps: wel grappig om te zien hoe de Stig twee keer op een dag naar de pomp moet rijden om die RS5 bij te tanken. :laugh:
 

Bothje

Heel gewoon lid
Nieuws
The Stig is dood, leve The Stig
De BBC heeft afscheid genomen van Ben Collins als medewerker van het televisieprogramma Top Gear. Oh, u kent hem niet? Wel eens dat mannetje met een witte race-overall en een witte helm gezien? Ze noemen hem The Stig.
The Stig
Collins is één van de personen die voor het populaire televisieprogramma het befaamde witte racepak aantrekt en verandert in The Stig. Dat alweer sinds 2003. De man onder het witte outfit is een van de best bewaarde geheimen in de wereld, maar Collins wilde daar zelf graag een einde aan maken. Hij heeft een boek klaarliggen, waarin hij zichzelf als The Stig onthult. De BBC wees hem voor publicatie op zijn contract, waarin staat dat zijn identiteit niet bekend mag worden. Dat werd een relletje tussen beide partijen, waarbij Collins wegens contractbreuk is uitgezwaaid.
Gaat Top Gear nu verder zonder The Stig? Natuurlijk niet. Zo'n witte overall kun je in verschillende maten krijgen en er is altijd wel iemand die het pak en helm pastSterker nog, de BBC heeft al een nieuwe Stig klaarstaan. Wie dat is? Dat is opnieuw een geheim.
Naar verluidt verdient The Stig tussen de vijf- en tienduizend Pound Sterling per aflevering voor zijn optreden. Collins vond dat te weinig en eiste bovendien een percentage van alle merchandisinginkomsten die de BBC door het karakter verkoopt.

Dit moet dan de nieuwe Stig zijn in deze mooie rode bolide, toch?
 

Bijlagen

  • the_stig_588549d.jpg
    the_stig_588549d.jpg
    8,2 KB · Weergaven: 11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan