De snelste Superb van het forum?

Cordoba

Forumguru
Schitterend verhaal Chris, een genot om te lezen (en in gedachten zie ik het gezicht van de beledigde Audirijder) :D
 
Geweldig ! Een wolf in schaapskleren is en blijft in mijn ogen echt super gaaf. Sommigen zullen er vast anders over denken en meer waarde hechten aan uiterlijk maar deze superb is wel gaaf om te rijden.
Enige minpunt is wel het ontbreken van de sportstoelen .... maarja je moet altijd wat te wensen over houden ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Schitterende wagen toch. Mis wel 1 aspect in je rijimpressie: de 4x4.
Deze zorgt ervoor dat je al die 412 paardjes netjes op de baan kan zetten. Dit zou voor mij toch het grootste pluspunt zijn.
 

Horkje

Forumguru
Gaaf en goed verhaal Christian!

Met mijn gepimpte Sportline (schaap in wolfskleren, dat dan weer wel) ook leuk om soms bijvoorbeeld Audi rijders hun nek te zien verdraaien. Want het is en blijft natuurlijk een mooie bak!
 

CDK

Forumguru
Geweldige auto en zonder twijfel de snelste S3 van het forum :jaja: @plaza je hebt wederom een briljante sleeper in je bezit. Deze keer komen de paardjes uit Varsseveld net als bij mijn oude S2. Geniet er van zoveel als je kan!!
 

MarcoO2

Forumguru
Haha toen ik je test op Facebook langs zag komen, was mijn eerste gedachte al "dat moet de Superb van Arjan zijn". Niet zijn eerste indrukwekkend snelle Skoda, dankzij een ritje in zijn toenmalige O2 heb ik mijn O2 laten chippen :D
 
Bovenaan Onderaan