De Skoda Elroq

Berghuis

Donateur
Zeker niet vervangen, in december is de eerste Elroq al van de band gerold. De band in de fabriek wordt nog wel verder aangepast voor de Elroq.
Maar de Epiq ziet er bijzonder uit, ben er nog niet uit of ik het nou mooi vind. Misschien even wennen. Daarnaast vind ik persoonlijk 400km range (wat daar ook in werkelijkheid van over mag blijven) niet veel, maar goed voor 25.000 euro toch wel een prima auto als eerste indruk.

Tees

Donateur
Ik blijf die Modern Solid stijl die Skoda wil nastreven niets vinden. Voor mij lijkt die schets alsof iemand een Enyaq heeft gepakt en m platgeslagen heeft. Als je het mij vraagt veel te veel horizontale lijnen in verhouding met de verticale component.

Buurman

Nieuw lid
Vanmiddag even bij de dealer geweest en die kon de Sportline uitvoering nog niet bestellen....Sportline wordt pas vanaf week 12 2025 gebouwd

Buurman

Nieuw lid
Ja ik zie het...mogelijk vanmiddag later pas geactiveerd. Een 85 Sportline komt net boven de 45K uit met een metallic lak. Zou de dealer dit nog een paar honderd euro kunnen drukken of mag dat niet met de cat. prijs?

jesse_s93

Forumguru
Leuke auto! En de modern solid designtaal bevalt ook goed. Achterzijde niet heel anders dan nu, voorzijde wel aangepast en goed gelukt naar mijn mening.

Ik kwam wel een bijzondere keuze tegen in de standaarduitrusting. Op de voorpagina viel op als "extra op de business edition tov selection" de optie "verlichting in de kofferbak".. Daar kun je mijns inziens niet mee aankomen bij een auto van 35k. De 12v aansluiting is wel standaard vanaf selection. Daar staat tegenover dat side assist wel tot de standaarduitrusting behoort.

Als je hem vergelijkt met zijn concurrenten, de EX30 en de EV3, lijkt het best een goede deal.

ertromp

Forumguru
De plaatjes begonnen zo mooi maar hetgeen nu op het leveringsprogramma staat vindt ik wel erg veel ongespoten kunststof hebben. Jammer van zo'n mooi model.

Bovenaan Onderaan