De politie is je beste vriend...

Joske

Forumguru
in België een gekende slogan alvast..

"de politie, uw vriend"

iets uit eind jaren negentig als ik mij niet vergis ;)
 

Desperado

Forumguru
Vrienden trakteren op een biertje. Ze hebben mij tot nog toe alleen getrakteerd op dure gele papiertjes die ik zelf moest betalen. :nono:
 

EdK

Forumguru
Klopt @Desperado en door die gele briefjes van jou kunnen zij nou hun bier kopen.
En als je dan het geluk hebt dat je in je kenniskring er een agent is kom je toch weer aan je biertje wat je uiteindelijk zelf betaald hebt......
 

Jee13

Forumguru
Pfffff, Dat is echt balen Marco! Nog wel even een tip: Ook al heb je nu geen last van je nek, meld het even bij je huisarts dat het genoteerd staat.... Mocht je later toch nekklachten er aan over houden, dan wordt het met de verzekering geregeld, anders kun je later alles zelf ophoesten!

Sterkte met heel het verhaal ...

Jep, verstandig (zeg ik als fysio)
Balen van de schade....

Geen last van concentratieproblemen, hoofpijn, duizelingen ed. nu?
 

MarcoO2

Forumguru
Ben inmiddels bij de huisarts geweest. Ik heb een hernia en daardoor altijd al last van m'n rug, soms meer, soms minder. Nu dus wat meer ;) maar 't is lastig om te checken of dat gewoon toeval is of dat dat door de klap komt.

Concentratieproblemen en duizelingen heb ik niet (althans, niet meer dan normaal), hoofdpijn wel een beetje. Ik houd het in de gaten dus!
 

CDK

Forumguru
@Marco02, hè bah! als je al probleempjes hebt met de gezondheid zit je hier helemaal niet op te wachten! sterkte er mee!!
 

MarcoO2

Forumguru
Zo, net weer mijn eigen bolide opgehaald. Ziet er weer als vanouds uit!

Op zich was die Ford Focus prima, het comfort beviel me wel. Alleen de besturing is me véél te direct, waardoor een wat zenuwachtig weggedrag ontstaat. Ook dat motortje is m;n vriend niet geworden. Prima voor een kleine auto die de stad niet uitkomt, maar voor een grotere, zwaardere auto is het gewoon onderbemeten. Zeker op de snelweg is het echt zoeken naar een zuchtje meewind... ;)

Nou ja, voorlopig maar weer genieten van mijn eigen auto - en hopen dat iedereen voorlopig dat "volg de Skodarijder"niet té letterlijk neemt... :D
 

Joske

Forumguru
goed dat het deftig afgehandeld is! :thumbsup:

heb je foto's van de reparatie? altijd wel 'leuk' vergelijken ;)
 

Rolle

Senior Member
ja marco,

het is je blijkbaar niet gegund van een langere tijd te genieten van je wagen. Laat ons hopen dat het hierbij blijft en hou je rug/nek in de gaten he.
 

RefleCs

Forumguru
Ben benieuwd hoe lang ik de mijne kwijt ben. En of ze niet weer een potje maken van de kleur van mijn bumper en de mate van matheid ervan.....

Fijn dat de jouwe weer helemaal in orde is.
 
Bovenaan Onderaan