De O3 pre-fl van Herzog Jan

Herzog Jan

Forumguru
Dit weekend maar eens wat aan het prutsen geslagen.
Gisteren de motorkapgasveren geplaatst. Moest wel nog bij de bouwmarkt onderlegschijven halen voor onder de kogelkopjes. Anders zat het net niet lekker.
Vandaag led downlights gemonteerd. M.b.v. een YouTube video aan de slag gegaan, ik moet zeggen dat het moeilijker leek dan het was. Eerst links, dat duurde ff want voorzichtig aan en kijken hoe het precies in elkaar zit. Daarna rechts en dat ging veel vlotter.
Toen ook maar even de wenkbrauwen erop gemaakt, Ben niet ontevreden over het resultaat.

20231203_161020 - kopie.jpg

20231203_152614 - kopie.jpg

Voor:
20231203_151459 - kopie.jpg

Na:
20231203_151509 - kopie.jpg

20231203_160054 - kopie.jpg

20231203_160903 - kopie.jpg

20231203_160804 - kopie.jpg
 

gehaktbal

Forumguru
Gaaf! Vooral die led lampen in je spiegels, daar wordt je auto gelijk een paar jaar jonger van. Staat 'm goed. Voor welke led's ben je gegaan?

Die oogleden passen er ook goed bij, over de koplampen heen. Nette, subtiele wijzigingen :cool:
 

Herzog Jan

Forumguru
@gehaktbal
Dat komt bij Kopacek vandaan.
Ik vind zachtgele verlichting prima voor de sfeer maar functioneel is het niet. Nu past het hele plaatje wat beter omdat ook de binnenverlichting led is.
 

Herzog Jan

Forumguru
En de standaard kentekenverlichting vervangen voor led. Antera had ze een paar maanden geleden al omcodeerd dus het was plug&play.
17 euro voor originele Skoda led lampjes valt best mee.
 

Herzog Jan

Forumguru
Welke doorvoer bedoel je voor het “licht”? Ik heb ook downlights werkt nog gewoon prima!
Spiegel.jpg
Plaatje van internet.
In de cirkel licht de raw ook op, dit is voor achteropkomend verkeer zichtbaar.
Heb je dat ook nog als die dynamische raw gemonteerd is ?
 
Bovenaan Onderaan