Herzog Jan
Forumguru
Saai kleurtje wel, maar dat mag de pret niet drukken.
Dikke schik met m'n 'nieuwe' reismobiel. 6 jaar oud en 80k gelopen maar dat is er niet aan te zien.
Maar klaar is 'ie nog niet.
Wensenlijstje:
- diverse led verlichting ipv gloeilampen
-telefoonhouder
- van 16" naar 17". Ik vind de Teron velgen wel mooi maar goede tweedehandse kom ik weinig tegen
- diverse vcds instellingen aanpassen
- pedalenset
- ik twijfel tussen de ramen vanaf de b-stijl te tinten of sonniboys te plaatsen
Telefoonhouder is een Brodit pro clip met verstelbare houder geworden.
En dan gaat het zoeken naar vervangende ledverlichting beginnen... pfff iets met een bos en heel veel bomen... En een vol forum
Ik kom dan o.a. hier op uit:
www.ledperf.nl
www.ledperf.nl
Is dit wat ? En kunnen deze lampen zonder te coderen vervangen worden ?
In de lampen in de spiegels wil ik ook led, maar ik lees hier op het forum verschillende dingen. De één zegt de hele unit bij kopacek bestellen, de ander zegt dat alleen het gloeilampje voor led ruilen ook goed is.
Dan kan ik bijv. ook meteen dit setje bestellen:
www.ledperf.nl
Ik heb de voeten-, lees- en zonneklepverlichting uitgevinkt. Ik kom dan op €43,42 uit.
Voor wat betreft de vcds instellingen aanpassen zie ik de naam @Antera vaak voorbijkomen. Dat kan alleen maar positief zijn.
Maar zit er in zuid oost Nederland ook iemand die iets vergelijkbaars kan ? Nou ja, vanuit Limburg is Breda ook weer niet zo ver.
Alvast bedankt voor de tips
Dikke schik met m'n 'nieuwe' reismobiel. 6 jaar oud en 80k gelopen maar dat is er niet aan te zien.

Maar klaar is 'ie nog niet.
Wensenlijstje:
- diverse led verlichting ipv gloeilampen
-
- van 16" naar 17". Ik vind de Teron velgen wel mooi maar goede tweedehandse kom ik weinig tegen
- diverse vcds instellingen aanpassen
- pedalenset
- ik twijfel tussen de ramen vanaf de b-stijl te tinten of sonniboys te plaatsen
Telefoonhouder is een Brodit pro clip met verstelbare houder geworden.

En dan gaat het zoeken naar vervangende ledverlichting beginnen... pfff iets met een bos en heel veel bomen... En een vol forum

Ik kom dan o.a. hier op uit:

Ledset achteruitrijlampen voor Skoda Octavia 3
Ontdek onze ledset voor achteruitrijlichten voor Skoda Octavia 3 (5E) met installatie-instructies.Kwalitatieve leds en levering in 48u.

H8 LED lampen Osram LEDriving FL Gen2 - 67219CW
Zeer compacte H8 LED lampen van het merk Osram, de ideale oplossing als de beschikbare plaats binnenin uw mistlampen zeer beperkt is .Op voorraad, gratis levering.

In de lampen in de spiegels wil ik ook led, maar ik lees hier op het forum verschillende dingen. De één zegt de hele unit bij kopacek bestellen, de ander zegt dat alleen het gloeilampje voor led ruilen ook goed is.
Dan kan ik bijv. ook meteen dit setje bestellen:

Set Full leds voor interieur voor Skoda Octavia 3 (5E)
Ontdek onze ledset zuiver wit interieur voor de Skoda Octavia 3 met installatie-instructies.Eenvoudige installatie, kwalitatieve leds en levering in 48 u. Wijziging van de lampen van de plafondverlichting voor, plafondverlichting achter, het handschoenenkastje, de vloer/voeten, kofferbak...

Voor wat betreft de vcds instellingen aanpassen zie ik de naam @Antera vaak voorbijkomen. Dat kan alleen maar positief zijn.
Maar zit er in zuid oost Nederland ook iemand die iets vergelijkbaars kan ? Nou ja, vanuit Limburg is Breda ook weer niet zo ver.
Alvast bedankt voor de tips