De nieuwe slee van DeVisdude

DeVisdude

Senior Member
Zo, hier zijn dan op de valreep nog wat foto's van de auto:

DSCF2538_s.jpg DSCF2541_s.jpg DSCF2542_s.jpg DSCF2544_s.jpg DSCF2546_s.jpg DSCF2547_s.jpg
De mooiste foto (van de zijkant) is helaas mislukt.
Ik heb zojuist mijn auto in staan pakken voor de vakantie en daarbij bijna een hernia opgelopen, omdat ik zo ver in de kofferbak moest bukken ;) Wat een laadruimte zeg!
Na mijn vakantie ga ik de auto ben ik het volgende van plan:
- auto debadgen
- kofferbak afdek klepjes
- brodit carkit holder
- uitlaat sierstukjes

Tsjuss!
 

Cordoba

Forumguru
Dat was uit je eerdere tekst ook wel duidelijk, en als je het weet ook wel te zien. Ik vind het een mooie combinatie, ook met het stiksel: mooi contrast licht/donker, maar doordat je geen zwart/wit hebt, minder besmettelijke lichtgekleurde delen, en ook het donkere leer wordt iets minder heet in de zomer.:thumbsup:
 

DeVisdude

Senior Member
Zo, ik ben weer terug van vakantie! En mijn auto heeft de drukte van steden als Nice en Monaco gelukkig zonder schade doorstaan.

Ik heb vandaag onder anderen de greenline badge van de grille verwijderd. Nu moet ik hem nog afwerken met een beetje zwarte lak. Is er toevallig iemand in de buurt van Dordrecht die zo'n lak stift heeft?

Morgen op het programma:
- Op zoek naar uitlaat sierstukjes. Dat valt nog niet mee heb ik al gezien...
- Rammel van kenteken plaat bij sluiten van achterklep verhelpen. Ik schaam me dood!
 

micky

Forumguru
@DeVisdude mooie bak hoor, top voor elkaar, klein adviesje, let bij de uitlaatsierstukjes ECHT op de kwaliteit, 90% roest binnen een paar maanden, zonde van de 50 euro ;)
 

Cordoba

Forumguru
Kentekenplaat verlijmen, zoals de VW-dealers nu gratis doen (hoorde ik vanmorgen op de radio).
 

CDK

Forumguru
Vaak is het juist de houder die rammelt, even de houder verwijderen en een stukje binnenband van een fiets er achter klemmen, (de schroef er doorheen) of een paar stukjes plakvilt (wat je op stoelpoten plakt bij harde vloeren) achterop de kentekenplaathouder plakken zijn simpele maar functionele oplossingen.
 
Bovenaan Onderaan