De nieuwe Passat

Bakkertje

Forumguru
Het doek is er eindelijk af.

http://www.autobild.de/bilder/vw-enthuellt-den-neuen-passat-b8-2014--5193923.html#bild1

VW-enthuellt-den-neuen-Passat-B8-2014-1200x800-2655155ef554a28d.jpg


VW-enthuellt-den-neuen-Passat-B8-2014-1200x800-40a415f0344f3548.jpg


VW-enthuellt-den-neuen-Passat-B8-2014-1200x800-377400e4211cc165.jpg


VW-enthuellt-den-neuen-Passat-B8-2014-1200x800-c0f4f6c9ea5c7c94.jpg


VW-enthuellt-den-neuen-Passat-B8-2014-1200x800-727db0e7929b608e.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
Gedurfd he van die ontwerpers bij VW ;)
De variant lijkt overigens (te) veel op de Golf Variant als je het mij vraagt.

Volkswagen-Golf_Variant_2014_800x600_wallpaper_0b.jpg


7899fc6f1722f38f86415d39d3b17789.jpg
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Ik vind hem dik hoor, veel dikker als de huidige modellen bij skoda.
Tegenwoordig hoort het blijkbaar dat de modellen allemaal op elkaar lijken. Neem nu de superb facelift,die heeft ook de zelfde neus als de octavia.
 

Cordoba

Forumguru
Verschrikkelijk die sedan (in elk geval de afgebeelde R-versie): daar zit gewoon een slOpel-grill in.
 

ertromp

Forumguru
Smaken, smaken en nog eens smaken. Prachtig om al die persoonlijke keuzes en toelichtingen te lezen!
 

Vanenkelen

Forumguru
Smaken, smaken en nog eens smaken. Prachtig om al die persoonlijke keuzes en toelichtingen te lezen!
Zal er nog eentje aan toevoegen... :thumbsup:

Noem mij maar saai, maar ik hou d'r van. Stijlvolle bak en dan het liefst als combi! Als ik nog had kunnen leasen zou dit een serieuze kandidaat geweest zijn, alhoewel ik de S3 dan serieus als alternatief zou bekijken. Voorlopig dik tevreden met mijn eigen O2!
 

lugolux78

Forumguru
Ik zou graag een 14% sloom bijtelling uitvoering willen zien.... Denk dat dan niet om aan te zien is... #wieldoppenfreaksonwheels
 

CDK

Forumguru
Ik kan het wel waarderen qua stijl, jammer dat ze zo klein zijn van binnen..... ;)
 

Bakkertje

Forumguru
En de linkjes naar de netcarshow site:
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2015-passat_variant/
http://www.netcarshow.com/volkswagen/2015-passat/

Persoonlijk houd ik er wel van als een auto een beetje tijdloos is. Wat dat betreft doen ze dat bij VW, Skoda en Audi heel goed als je het mij vraagt.
Deze passat valt daar ook in, je staat nie te knipperen van he wat is dat nou, nee het is gewoon een Passat en daar is op zich niks mis mee.

Als je naar de laatste foto op netcarshow kijkt staan daar de interieurafmetingen bij.
Volkswagen-Passat_Variant_2015_800x600_wallpaper_19.jpg

De Passat is op de achterbank gewoon 5 cm breder dan de Superb/Octavia/Golf en dat is voor mij eigenlijk wel heel wenselijk met 3 apen op de achterbank.

Ik ben benieuwd naar de prijzen in ieder geval. In de week van 12 juli kun je jezelf aanmelden voor een preview bij Pon, daarvoor moet je jezelf aanmelden op www.denieuwepassat.nl ik ga er in ieder geval naartoe en ben erg benieuwd hoe de auto er in het echt uitziet.
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Het is niet dat ik de nieuwe Passat lelijk vind, maar als ik 'm voor het eerst zonder logo's zou zien, had ik nooit gegokt dat het een VW is.
Are you kidding me?? ;) Deze auto kan, met of zonder logo's, niets anders dan een Passat zijn.

En o ja, ik houd ervan!
 

Stewie

Senior Member
Heb de huidige VW passat Variant een half jaar gehad en daar was toch geen gebrek aan plaats in. Had hem bijna opnieuw geleased omdat hij echt wel goed is.
 

Bakkertje

Forumguru

mikehotel

Actief lid
Een mooie evolutie ten opzichte van het bestaande model. Moet wel wennen aan het nieuwe front: de koplampomlijsting ziet er in combinatie met de grille nogal "zwaar" en gekunsteld uit en vooral met de R-grille (met verticale spijlen) nogal druk. Doet mijns inziens zo op het eerste gezicht afbreuk aan het verder cleane ontwerp.
Ben wel van mening dat de vormgeving van de grille anoniem is; andere merken "smoelen" wat dat betreft een stuk uitgesprokener.
Maar eens in het echt zien voor een definitief oordeel.
 
Bovenaan Onderaan