De kogel is door de spreekwoordelijke Kerk

lock

Actief lid
Na lang wikken en wegen en rekenen. Ben ik er uit, De laatste optie's waren een 1.2 tsi ebl of de 1.2 tsi dsg ebl
Na rekenen door de lease maatschappij heb ik besloten toch de dsg te nemen.
En wel in de volgende samen stelling

Skoda Octavia 1.2 tsi dsg EBL
Optie's
17" Palles.
Sunset ramen
Bluetooth tel voorbereiding (fabrieks af)
Navi in geladen op de columbus.

En natuurlijk in de enigste kleur die er is. Black Magic. met donkere stoelen. Dit meer omdat ik in de civiele bouw werk. dus vaak vieze jas en schoenen.
Tevens heb ik hierbij de winterbanden via de lease. Dus lekker op wintersport.

Morgen even het één en ander in orde maken en dan kan die besteld worden. Ben erg blij met deze keus en in de maandelijkse € valt het alles ook mee. Moet wel veel meer prive bijdrage betalen maar weer veel minder aan de staat. Al met al Ongeveer netto €300 Het is veel geld maar nu betaal ik ook al €280. Overgens wel km vrij en tanken in heel europa. Voor dat geld kan ik geen nieuwe prive wagen rijden.

Ben benieuwd wie deze auto ook op deze manier heeft opgebouwd?

Jullie horen van me
 

lock

Actief lid
Ja idd, maar die kans schat ik klein. En ik denk niet dat ik met de auto die kant op kan waar ik heen ga. Ga op huwelijksreis. Is een heel eind rijden naar thailand :super:

Maar toch hopen dat die snel er kan zijn. Beetje normale levertijd is ongeveer?
 

octavia_J

Nieuw lid
Ik heb de mijne (zwarte Octavia 1.2TSI elegance combi) in week 14 besteld en vandaag gehoord dat hij gepland staat voor productie in week 19 en bij de dealer houden ze rekening met aflevering in week 22. Dus 8 weken dat is redelijk volgens mij
 
ook ik heb hem ongeveer zo opgebouwd alleen dan met de 1.4TSI. Puntje ter overweging, ik heb een bluetooth box van Fiscon genomen i.p.v. de af fabriek. Kost het zelfde maar heeft meer ondersteuning volgens de dealer. Die van mij is vorige week besteld dus ik hoop over 7-11 weken er in te kunnen rijden :)
 

lock

Actief lid
@bontekoe37;
Ja het is een overweging om die box te nemen. Echter wij hebben op het werk gewoon nokia's en prive heb ik dat ook. Dus die gok neem ik maar. Zal wel goed kijken als ik een nieuwe tel neem. Werd toch geen iphone want ik ken echt niet met touchscreen over weg:945:
 
Bovenaan Onderaan