De Fabia Monte Carlo

Fabia

† In Memoriam
Volgens Skoda Belgium is het geen Monte Carlo maar een: Deze speciale editie van de SKODA Roomster kan je op dit moment bezichtigen op het Autosalon van Genève: De Roomster Noire! 16 inch wielen, radiatorrooster, getinte ruiten... Hij heeft stijl!
 

Dennis78

Forumguru
Misschien wat achterhaald nieuws, maar MC uitvoering is toch uitgebracht in NL. Wel in beperkte oplage. (begreep van mijn dealer dat er maar 50 stuks in NL geleverd zijn en dan alleen als black edition.) Zowel als HB als Combi. Motoren alleen 1.2 TSI 63KW (86pk) en 77KW (105pk).
 

stereo

Lid
even een berichtje over de zwarte grill en lampen, ik vermoed dat het bekend is, maar de lampen en grill zijn verkrijgbaar als black packet.daarin zitten ook de zwarte mistlampen met dagrijverlichting. ik had die optie kunnen nemen op mijn skoda, maar ik heb het idee dat dit niet goed staat bij het groene kleurtje dat ik besteld heb. dus ik vermoed dat je mits het neertellen van de nodige euros de lampen en grill wel kunt bestellen
 

piair1982

Forumguru
Kan je idd gewoon separaat bestellen. Is wel fors duurder dan de meerprijs van het black pack.

Maar op een groene zeker mooi. De conceptcar van de fabia rs2000 "cabrio" heeft dit ook. Mede forumlid Hetzer had de grille ook aangepast bij zijn toenmalige fabia in het rallye green.

Zoek die foto's maar eens.
 

Dennis78

Forumguru
De MC uitvoering heeft trouwens ook diffuser onder achterbumper, zijskirts + wielkast verbreders en een sport voorbumper.
 

erik.dewit.33

Nieuw lid
zehydyba.jpg
e3umuna9.jpg

Hierbij de combi monte Carl black edition
Ps. deze is van mij
 

ertromp

Forumguru
Nou dan heb ik nieuws voor je .
Vanaf januari is er een HB MC op voorne putten erbij :)

Maar klopt er zijn maar 50 stuks MC editie 2013 (hb en combi), geleverd.
Gefeliciteerd met je aanschaf Michel! Toch weer terug naar de Fabia. Vandaar de uitverkoop op de bazaar :D
Nog plannen om te doen aan de Fabia?
 

laagvlieger

Forumguru
Ik woon dichtbij een grote Skoda-dealer in België en we worden overspoeld door Monte Carlo's. Het model gaat hier goed, en volgens mij onbeperkt geleverd.
 

Hetzer

Forumguru
Alleen in Holland is de MC niet of beperkt leverbaar geweest.

Of ik wat aan de MC ga doen ?
Verlopig niet, zit al vol met opties, leuk detail is ook de zwarte hemelbekleding, wat alle sportieve vaggers hebben.
 

ertromp

Forumguru
Onlangs op de Motorshow in Essen stond deze Fabia:

P1020661.JPG

Is dit ook een MC? Wel super wit met zwarte details
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
wel dat is een van de eerste F2 Combi's die ik nu eens mooi vindt se! Dat zou wel eens de vervanger kunnen worden van mijn huidige F1, in de toekomst natuurlijk.. Want 2 nieuwe auto's per jaar kopen kan er toch voorlopig nou niet echt af ;)
 
Bovenaan Onderaan