De ene na de andere on the air updates

EdK

Forumguru
Weet niet wat er deze week bij Skoda ( nl / cz ) aan hand was, maar leek er op dat alle software schrijvers zich weer beter hadden gemeld
Deze week een 6 keer een nieuwe update van het media systeem gekregen !
En de update was telkens een verbetering in tekst etc werd er als melding gegeven
Ben ik hier alleen mee of zijn er meerdere die er ook zoveel in één week binnen hebben gekregen ?

EdK

Forumguru
Dit soort ja !
En het lijkt op telkens weer opnieuw maar is dus niet zo ( bij mij ) maar dus elke keer een update met nagenoeg zelfde tekst.
En als je nu vraagt wat er in de unit is veranderd / verbeterd ???
Ik heb nog geen veranderingen kunnen vinden .....

Chic

Lid
Hier ook op een Kamiq al 2 weken lang elke dag dezelfde update. Telkens over verbetering van UI-tekst in de app Registratie, dezelfde als van @Ludo_Karoq. Volgens mij zit het systeem in een update-loop waar het niet uitkomt. Opnieuw opstarten van het multimediasysteem heeft niet gewerkt bij mij. Misschien weet @Antera of @Rainesh meer?

EdK

Forumguru
Ga net even naar de super en bij wegrijden thuis krijg ik melding dat update is gelukt ( die was van vrijdag )
En kom uit de super laad de boodschappen in en start wagen en krijg melding dat er weer een update is.
Geaccepteerd en is gaan updaten en voor de deur thuis kreeg ik melding dat het WEER gelukt was.
Meldingen geaccepteerd en nu maar afwachten of er morgen of dinsdag weer een melding komt.

EdK

Forumguru
Ach het zal op bepaald moment wel ophouden neem ik aan.....
En doet hij straks niets meer dan weet ik me dealer wel te vinden.... :koffie:

Bovenaan Onderaan