De eerste 1000 km met de Yeti

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, CB, je wilt je trekhaak natuurlijk wel een beetje netjes houden! Dus zo'n cameraatje is dan misschien niet zo gek! Sorry hoor, ik denk als gevolg van het weer ten prooi te vallen aan een verregaande meligheid.....
 

CaseyBasey

Actief lid
Ja, van krasjes houd ik niet, zelfs niet op m'n trekhaak.
Maar misschien wordt het tijd dat je nu even je dagelijkse 10 km in weer en wind doet, dit tegen de meligheid? En de hond(en) willen vast ook wel weer even naar buiten. Doe ze dat plezier maar.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dank je, dit zetje in de rug had ik nu net nodig! Wacht nog even, want het schijnt ook nog op te gaan houden met regenen vandaag!
 

CaseyBasey

Actief lid
Pas op hoor, van uitstel komt afstel, zoals het afgezaagde gezegde luidt.
(Eigenlijk is dit allemaal wel weer kantine-praat...)
 

Rosinfield

† In Memoriam
ja, bedacht ik me ook net. Nee afstel komt er niet van, hoor, moet m'n dagelijkse onderhoudsdosis wel krijgen. Merkwaardig fenomeen sinds terugkeer uit Slovenie: beenspieren protesteren enorm alsof ze uitschreeuwen "maar we gingen nu toch steeds omhoog en omlaag!" Dit soort dingen idd verder maar in de kantine doen, we moeten er nog even aan wennen, denk ik.
 

wimv

Actief lid
@CaseyBasey en Rosinfield: mijn oprechte excuses !! Maar ja, misschien lijken straks alle Yeti rijders wel een beetje op elkaar.
Bazen gaan per slot van rekening ook steeds meer op hun hond lijken zeggen ze.:ahum:
Wim
 

wimv

Actief lid
@CB: ik spreek ook in de toekomende tijd. Straks gaan ...... Wacht maar op de eerstvolgende meeting als iedereen zijn Yeti heeft. Ben benieuwd !:uitlachen:
 
Bovenaan Onderaan